معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

دریافت 5 دلار رایگان توکن Brave

ایردراپ brave

مرورگری ایمن هک نشدنی که عین کروم هست ولی سریعتر ایمنتر و غیر متمرکز و  از همه مهتر برای کار باهاش بهتون توکن مفتی میده

 یادتون میدم چجوری به سادگی ۵ دلار بگیرین ازش با رفرال

روی لینک زیر برید و مرورگرو دانلود کنین و بازش کنید


ثبت نام


اگر با گوشی وارد شدید روی گوشی نصب کنید و اگر با کامپیوتر وارد شدید بر روی سیستم نصب کنید




بعد بالای سایت  کرکره رو بکشید پایین روی brave rewards کلیک کنید و در بخش انتهایی صفحه  روی sing up کلیک کنید و ثبت نام کنید و ایمیل خود را تایید کنید

اگر sing up رو  در بالاباپیدا پیدا نکردید از این لینک استفاده کنید

https://publishers.basicattentiontoken.org

https://publishers.basicattentiontoken.org


بعد  از ساخت اکانت برین به بخش انتهایی و روی addchannel کلیک کنید و با حساب ایمیلتون توی بخش youtube   لاگ این بشین لینک زیر مجموعه تون رو میده

 
حالا با گوشی هر کسی از دوستو فامیلو اینا نصبش کنید

و اون مرورگر یک ماه روی اون موبایل نصب باشه بعد از یک ماه ۵ دلار توکن بات بهتون میده بصورت نامحدود

 هم مرورگر خوبیه هم ۵۰ هزار تومن به ازای هر دانلود میده

 فقط حتما باید از همین مرورگر استفاده کنید تا یک ماه در غیر این صورت توکنی تعلق نمیگیره

من 36 در دلار در یک ماه بدست آوردم در عکس زیر میتونید مشاهده کنید

پس حتما مرورگر های دیگتون رو کنار بزارید و اگر زیرمجموعه گیری میکنید به اون ها هم اعلام کنید که فقط ثبت نام وساخت اکانت کافی نیست
تصویر از واریزی :


تایید هر رفرال 15 روز تا یک ماه زمان میبره

برای سرچ در اینترنت هم از همین مرورگر استفاده کنید 

نظرات 23 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 11:27

سلام من مرور گر نصب کردم فقط تبلیغات نمیاد واسم تو تنظیمات برزو باید کدوم قسمت فعال باشه کدوم قسمت مسدود باشه

سلام تبلیغات فعلا متوقف شده تا خودشون اعلام کنن

علیرضا جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 01:37

سلام اگه اکانت آپهولد رو نتونستید وریفای کنید به persianicali تو تلگرام پیغام بدین کمکتون میکنم که وریفای کنید

AHS سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 01:34

سلام چطور 5 دلار رو دریافت کنیم سایت uphold به ایرانی ها اجازه اتصال نمیده.

Vahid یکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت 18:39

نمیشه ثبت‌نام کرد..اصلا sign up نداره و این لینکی هم که دادین و گفتین ک در صورت نبودن sign up اون رو کپی کنیم اصلا جواب نمیده و بعد از وارد کردن لینک فقط لوگوی شیر میاد بالا..لطفا راهنمایی؟

رضا موحد دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 19:04

این متن ایمیله

We’re emailing you today to notify you of changes to your Referral Landing Page and to our Terms of Service. Please see point 19.4.


We are now streamlining the Brave Referral Program. This means no brand bidding or brand impersonation will be allowed. The first touch point for organic traffic should be the Brave.com website or official Brave marketing collateral. We will ban accounts that seek to bid on branded keywords, including (but not limited to) “Brave”, “Brave.com”, “Brave Browser”, or “Brave Software”.


Referrers are permitted to create high-quality ad campaigns via Google Search, YouTube and other channels, but these campaigns should not conflict with Brave’s organic traffic on branded terms or impersonate Brave in any way.


Referrers are responsible for adhering to the Terms of Service, and Referrers are responsible for any ads promoting their personal codes that appear in branded keyword searches. Every effort should be made to ensure branded keywords are not targeted and not used in any ad campaigns, including the use of negative keywords and other tools designed to prevent Referrer's campaigns from appearing on Brave branded terms.


Bidding on branded keywords (or impersonating Brave in another manner) will result in your termination from the Referral Program at the Company’s discretion, and you will no longer receive Referral Rewards.


These changes reflect the valuable feedback we’ve received from the Referral Community, and we thank you for your continued efforts in helping us grow Brave’s user base and the BAT ecosystem.

این پیام مربوط به شما نمیشه
برای کسانی هست که ایجاد به وب سایت های جدیدو جعلی شبیه به brave.com
میکنن و از طریق اون زیر مجموعه گیری انجام میدن
brave زیرمجموعه گیری از این طریق رو محاسبه نمیکنه

رضا موحد دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 02:49

سلام
من از طریق شما عضو شدم و یکی دو ماهه دارم کار میکنم و زیرمجموعه میگیرم ،ولی چند روز پیش از brave برام ایمیل اومد که سیاست زیرمجموعه گیریمون عوض شده و از این ماه لینک زیرمجموعه گیریتون نباید کلمه brave داخلش باشه ، من نفهمیدم منظورش چیه ، چون لینک زیرمجموعه شامل این کلمه هست که . شما میدونید دقیقا منظورش چیه ؟ یعنی دیگه زیرمجموعه حساب نمیشه از این به بعد ؟
ممنون میشم جواب بدین

سلام روز بخیر
من این ایمیل رو دریافت نکردم و فکر نمیکنم همچین چیزی باشه چون داخل خود پنل brave لینک زیر مجموعه گیری مثل سابق با کلمه brave شروع میشه
با این حال متن ایمیل شده رو همینجا بفرستید چک کنم

نواب سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 12:46

درود بر شما
دوستان من نگرانم کسی میتونه بگه مشکل چیه؟؟
من مرورگر brave رو نصب کردم رو گوشی اندرویدم و کارهایی که گفته شده برای دریافت 5دلارو انجام دادم
از طرف گوگل برام سکوریتی آلرت اومده و نوشته که ناشران brave اکنون به حساب شما دسترسی دارند
این به چه معنیه؟؟؟
لطفا جواب بدین

سلام مشکلی نیست
آگر موضوع ایمیل این هست
Brave Community] Summary
هر از گاهی این پیام ها ایمیل میشه ، جای نگرانی نداره

سعید پنج‌شنبه 23 آبان 1398 ساعت 14:00

خسته نباشید
سایت پیشنهاد بدید برم توشون بگردم که بهم پول اضافه بشه.

تشکر

مجید سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 22:43

سلام ، یکی از فایلامون تو خارج برا من وریفای کرد
چند تا زیرمجموعه هم دارم ، برام واریز شده . من میخوام بفرستم به بایننس .
برای برداشت از آپهولد ، بعد اینکه bat رو انتخاب میکنی ، باید send to cryptocurrency or utility token را بزنی یا چیز دیگه .
اینجاش رو متوجه نشدم
ممنون میشم توضیح بدین
با تشکر از شما

سلام باید cryptocurrency رو انتخاب کنید
و بعد ادرس حساب bat مربوط به صرافی بایننس رو میدید ، بعد از چند دقیقه اضاف میشه به حسابتون

رسول یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 20:44

سلام این قسمت نمیشه تیک زد تیک این زدم .Brave Rewards.
غیرفعال کلی ads معنی کردم نوشته هنوز برای منطقه شما تبلیغاتی وجود ندارد باید چیکار کنم فعال بشه

سلام باید منتظر اپدیت بعدی نرم افزار باشید قرار حل بشه این موضوع

مهدی شنبه 29 تیر 1398 ساعت 09:19

سلام
چرا از اول نمیگید والت uphold نیاز به وریفای داره ، من چند ماه دارم روش کار میکنم ، بیشتر از 30 تا زیرمجموعه گرفتم و بیشتر از 100 دلار بهم داده ، ولی نمیتونم برداشتش کنم
شما خودتون چطور وریفای کردین ؟ به ما هم یاد بدین لطفا
چون آدرس و پاسپورت ایران رو قبول نمیکنه
یه عالمه وقت گذاشتم

سلام
والت uphold جدیدا احراز هویت برای کاربرانش ضروری کرده
شما باید مدارک فیک تهیه کنید و داخل سایت احرازهویت کنید
قبلا برای برداشت احراز هویت لازم نداشت

رامین چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 19:43

سلام
من تمام کارها رو به درستی انجام دادم اما تعداد تبلیغاتی که دریافت میکنم خیلی خیلی کمه
مشکل چیه؟

سلام
در مرورگر بت،بر روی تصویر توکن بت در سمت راست نوار آدرس کلیک کرده و Reward Settings را باز کنید.

2️⃣در صفحۀ باز شده،مطمئن شوید که گزینۀ Brave Rewards فعال شده باشد.

3️⃣در پایین Brave Rewards ،گزینۀ Ads را نیز فعال نمایید. در همین قسمت، می‌توانید تعداد تبلیغات پیشنهاد شده را تغییر دهید که از"۱ تبلیغ در ساعت" تا "۵ تبلیغ در ساعت"قابل تغییر است. بدیهی است که هرچه تبلیغ بیشتری ببینید،توکن بیشتری دریافت خواهید کرد.اکنون به سیستم جایزه‌دهی بت ملحق شدید.

4️⃣در قسمت Auto-Contribute نیز می‌توانید مشخص کنید که آیا مایلید ماهیانه مبلغی را به صورت خودکار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کنید یا خیر. اگر این گزینه فعال باشد، ماهیانه،حداقل ۲۰ توکن بت از والت شما کسر خواهد شد

رامین سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 11:11

سلام وقت بخیر
بنده تمامی مراحل را انجام دادم اما تبلیغات خیلی کمی را دریافت کردم مشکل چیه؟ و اینکه بارها و بارها هم دانلود کردم اما هیچ بتی دریافت نکردم!!
سپاسگزارم

reza پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 12:44

چطور وریفای کنیم ؟ یکی از گزینه های وریفای باید آدرست رو وریفای کنی ، که ایران هم تو لیست تحریم هستش و باید از اول یه کشور دیگه انتخاب کنی ، با این حساب پس هیچ راهی نداره ؟
بنظرتون چکار کنیم

reza پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 03:02

سلام
من الان دو ماهه نصب کردم و نزدیک 20 نفر هم زیرمجموعه گرفتم ، تو قسمت installed هم 20 نفر اومده ، و همشون الان بیشتر از 1 ماهه دارن استفاده میکنن از مرورگر ولی تو قسمت کانفریم هنوز 0 است . فکر کنم بخاطر کیف پولشه uphold ، چون من با کشور دیگر ثبت نام کردم تو کیف پول ، زیرش نوشته اگه کامل وریفای نشید ، هیچ توکنی تعلق نمیگیره ، میشه لطفا در موردش یکم توضیح بدین ، چکار کنیم با این کیف پولش
ممنون از توضیحاتتون

سلام
جدیدا یک مقدار دیر واریز میکنه ، مراحل وریفای رو باید انجام بدید برای کیف پول
با این حالت یک تیکت به ادمین سایت ارسال کنید
ممکن مشکل کار رو به شما بگه

مجتبی دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 23:48

سلام دوست عزیز
من اکانتم رو نگاه کردم هیچ لینکی پیدا نکردم!!میشه بگید کدوم قسمت برم ممنون

وقتی داخل اکانت تون میشید در انتها یک لینک رفرال هست

مجتبی دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 10:55

سلام من با لپ تابم آرم لوگو رو میزنم هیچ تبلیغاتی مشاهده نمیکنم!!! منظورتون از زیر مجموعه چیه؟

سلام داخل اکانتتون یک لینک اختصاصی هست
میتونید اون رو برای دوستان تون بفرستید و زیرمجموعه خودتون کنید

محمد چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 12:33

سلام ببخشید قسمت زیرمجموعه های من نوشته 0instaled. 2downloaded. 0confirmed. در این صورت پاداش زیرمجموعه داده میشه؟
و اینکه از کجا باید تبلیغاتشونو ببینیم؟

تایید هر زیر مجموعه یک ماه زمان میبره
در مرورگر بت،بر روی تصویر توکن بت در سمت راست نوار آدرس کلیک کرده و Reward Settings را باز کنید.

2️⃣در صفحۀ باز شده،مطمئن شوید که گزینۀ Brave Rewards فعال شده باشد.

3️⃣در پایین Brave Rewards ،گزینۀ Ads را نیز فعال نمایید. در همین قسمت، می‌توانید تعداد تبلیغات پیشنهاد شده را تغییر دهید که از"۱ تبلیغ در ساعت" تا "۵ تبلیغ در ساعت"قابل تغییر است. بدیهی است که هرچه تبلیغ بیشتری ببینید،توکن بیشتری دریافت خواهید کرد.اکنون به سیستم جایزه‌دهی بت ملحق شدید.

4️⃣در قسمت Auto-Contribute نیز می‌توانید مشخص کنید که آیا مایلید ماهیانه مبلغی را به صورت خودکار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کنید یا خیر. اگر این گزینه فعال باشد، ماهیانه،حداقل ۲۰ توکن بت از والت شما کسر خواهد شد.
با فعالیت در مرورگر تبلیغات به صورت نوتیفیکیشن در گوشه مروگر ظاهر میشه

Mahdi سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 13:27

تا حالا خودتون برداشت داشتین یا نه؟

سلام بله تصویر پرداختیش موجوده داخل وب

رضا یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 08:25

با سلام
برای دریافت 5 دلار باید توی uphold wallet ثبت نام کرد ؟
چون من ثبت نام کردم میگه کشور ایران را ساپورت نیکنیم

سلام یک کشور دیگه رو انتخاب کنید

پری چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 15:09

سلام مجدد.اخه هیچ تبلیغی نمیاد وقتی brave rewards میزنم نوشته No activities yet

در مرورگر بت،بر روی تصویر توکن بت در سمت راست نوار آدرس کلیک کرده و Reward Settings را باز کنید.

2️⃣در صفحۀ باز شده،مطمئن شوید که گزینۀ Brave Rewards فعال شده باشد.

3️⃣در پایین Brave Rewards ،گزینۀ Ads را نیز فعال نمایید. در همین قسمت، می‌توانید تعداد تبلیغات پیشنهاد شده را تغییر دهید که از"۱ تبلیغ در ساعت" تا "۵ تبلیغ در ساعت"قابل تغییر است. بدیهی است که هرچه تبلیغ بیشتری ببینید،توکن بیشتری دریافت خواهید کرد.اکنون به سیستم جایزه‌دهی بت ملحق شدید.

4️⃣در قسمت Auto-Contribute نیز می‌توانید مشخص کنید که آیا مایلید ماهیانه مبلغی را به صورت خودکار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کنید یا خیر. اگر این گزینه فعال باشد، ماهیانه،حداقل ۲۰ توکن بت از والت شما کسر خواهد شد.
با فعالیت در مرورگر تبلیغات به صورت نوتیفیکیشن در گوشه مروگر ظاهر میشه

پری یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 00:40

سلام خسته نباشید. من الان این مرورگر رو نصب کردم .لی موقع دانلود هیچی نمیگیرم. دلیلش چیه؟ و اینکه گفته شد با همین مروزگر دانلود بشه یعنی با دانلود منیجر دانلود نشه؟؟

سلام وقت بخیربخیرمتوجه
متوجه سوالتون نشدم
اگر منظورتون دریافت توکن بت هست فقط از طریق زیرمجموعه گیری و دوم از دیدن تبلیغات (که اموزشش هست داخل وب)
خیر نیازی نیس باچی دانلود میشه، ولی برای ساخت اکانت از مرورگر بات استفاده کنید

شایان یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 19:40

سلام.خسته نباشید.
در رابطه با مرورگر brave یه سوال داشتم. من نمیدونم چطور BAT کسب کنم یعنی نمیدونم کدوم تبلیغات رو ببینم و بطور اتفاقی 15BAT هم کسب کردم وقتی مثلث کوچیکه کنار آدرس بار رو میزنم مینویسه 15BAT معادل 5 دلار و نمیدونم چطور برداشتش کنم. لطفا منو راهنمایی کنین. خیلی ممنون از زحماتتون.

سلام وقت بخیر
تبلیغات به صورت رندوم گوشه پایین مرورگر ظاهر میشه
و مشخص نمیکنه کی میاد
ولی میتونید از قسمت تنظیمات تعداد تبلیغات رو در هر ساعت بیشتر کنید
در مرورگر بت،بر روی تصویر توکن بت در سمت راست نوار آدرس کلیک کرده و Reward Settings را باز کنید.

2️⃣در صفحۀ باز شده،مطمئن شوید که گزینۀ Brave Rewards فعال شده باشد.

3️⃣در پایین Brave Rewards ،گزینۀ Ads را نیز فعال نمایید. در همین قسمت، می‌توانید تعداد تبلیغات پیشنهاد شده را تغییر دهید که از"۱ تبلیغ در ساعت" تا "۵ تبلیغ در ساعت"قابل تغییر است. بدیهی است که هرچه تبلیغ بیشتری ببینید،توکن بیشتری دریافت خواهید کرد.اکنون به سیستم جایزه‌دهی بت ملحق شدید.

4️⃣در قسمت Auto-Contribute نیز می‌توانید مشخص کنید که آیا مایلید ماهیانه مبلغی را به صورت خودکار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کنید یا خیر. اگر این گزینه فعال باشد، ماهیانه،حداقل ۲۰ توکن بت از والت شما کسر خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد