معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

کسب درآمد رایگان از اینترنت


 بعید است یک کاربر اینترنتی، در دو سه سال گذشته، لابلای اخبار، لینک‌ها و وبگردی‌هایش

، هیچ برخوردی با بیت کوین (پول مجازی) نداشته باشد. اما این واحد پول اینترنتی دقیقا چیست

و چگونه به وجود آمده؟

چه خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد؟

در حالی که ارزش پول مجازی یا بیت‌کوین، رو به افزایش است،


بدون نیاز به سرمایه اولیه!!!


حتما تست کنید ضرر ندارد !

 

بیت کوین نوعی پول الکترونیکی است است که به تازگی جای خوبی در دنیای مجازی گرفته است و قیمت آن رو به افزایش است. بیت کوین واحد پولی جدیدی است که تمام مردم جهان میتوانند از آن استفاده کنند و تنها واحد پول غیر قابل تحریم است. به راحتی و حتی بدون واسطه میتوان بیت کوین را خرید و فروش کرد و از آن در دنیای مجازی استفاده کرد. در حال حاضر سایتهایی وجود دارند که با فعالیت در این سایتها میتوانید بیت کوین کسب کنید. در حال حاضر قیمت هر 1 بیت کوین چند صد دلار است و تقریبا برای کاربران ایرانی حدود چند میلیون تومان ارزش دارد!!!



( برای مشاهده قیمت حال حاضر هر بیت کوین نسبت به دلار به این آدرس بروید : http://preev.com ) .

پول بیت کوین یک نوع پول غیر متمرکز است و منبع خاصی ندارد و اینطور نیست که در دنیا فقط یک سایت یا یک فرد یا یک شرکت خاص بیت کوین ارایه دهند بلکه از خیلی از راه ها میتوان بیت کوین کسب کرد و در بسیاری از بانک های مجازی به صورت همزمان میتوانید مقدار بیت کوین خود را بررسی کنید یا تبادل ارز انجام دهید.

 

برای ایجاد حساب بیت کوین چندین راه وجود دارد به طوریکه هر سیستم کامپیوتری و موبایل شخصی می تواند به صورت یک بانک مستقل بیت کوینی عمل کند.

 

برای ایجاد حساب کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید


>>>>اموزش باز کردن حساب بیت کوین<<<<






 بیت کوین یک پول دیجیتال، یک قرارداد و یک برنامه فعال است. در حال حاضر گران ترین پول دنیا است..و اقتصادانان به عنوان طلا

از ان ذکر کردند


ویژگیهای بیت کوین:

* تراکنش های فوری نقطه به نقطه (بدون واسطه)

* پرداخت های جهانی

*کارمزد عملیات کم یا صفر

* و بسیار بیش از این!

امکان تبادل این پول با دیگر ارزها وجود دارد و فروشگاه هایی وجود دارند که مستقیما در ازای دریافت بیت کوین کالا می فروشند.

روش های بدست آوردن بیت کوین:

1- استخراج – mining

2- خرید آن با استفاده از پول فیزیکی – Exchange

3- درآمد قطره ای در ازای مشاهده تبلیغات و… – faucet

4- بازی ها و غیره

.




شما میتوانید بیتکوین را بدون هیچ واسطه ای مستقیما از طریق اینترنت برای هر کسی ارسال کنید

همچون پول نقد , نفل و انتقلات بیت کوین هم لغو کردنی نیستند , بیت کوین در سراسر جهان خرید و فروش میشود

شما از فهرست سمت راست این صفحه میتوانید شروع کنید!!



بیت‌کوین (Bitcoin) نخستین واحد پولی دیجیتال جهان است که در سال 2009، توسط فردی که اسم مستعار «ساتوشی ناکاموتو» را برای خود انتخاب کرده بود، معرفی شد.

در فوریه امسال، ارزش هر واحد پولی بیت‌کوین، چیزی حدود 20 دلار آمریکا بود. اما یک ماه بعد ارزش مالی بیت‌کوین چند برابر شده و به 250 دلار رسید. البته در ماه آوریل، ارزش بیت‌کوین به طور ناگهانی سقوط کرد و به 150 دلار آمریکا برای هر واحد رسید. بیت‌کوین دقیقا چیست و چگونه کار می‌کند؟
برخلاف پول‌های رایج در جهان که همگی توسط بانک مرکزی منتشر می‌شوند، بیت‌کوین هیچ مرجع رسمی صادرکننده‌ای ندارد. به جای بانک‌مرکزی، اعتبار بیت‌کوین توسط شبکه‌های کامپیوتری، که کاربران را با هم مرتبط می‌کند، ایجاد می‌شود. شبیه این سیستم را، ما در نرم‌افزار تورنت (Torrent)- نوعی سیستم به اشتراک‌گذاری داده‌ها- یا در اسکایپ (Skype) مشاهده می‌کنیم. بیت‌کوین از نظر ریاضی، توسط کامپیوترهایی که برنامه‌های عددی پیچیده را اجرا می‌کنند، تولید می‌شود. فرآیندی که آن را استخراج بیت‌کوین (Bitcoin Mining) می‌نامند. سیستم ریاضی بیت‌کوین به گونه‌ای طراحی شده است که فرآیند استخراج بیت‌کوین، به طور فزاینده طی زمان دشوارتر می‌شود. برای تولید بیت‌کوین محدودیت وجود دارد. به نحوی که در هر یک بار حداکثر 21 بیت‌کوین می‌تواند استخراج شود. بنابراین برای هیچ بانک مرکزی این امکان وجود ندارد که مقدار متنابهی از بیت‌کوین‌ها تولید کند تا به این وسیله از ارزش بیت‌کوین‌های رایج در گردش بکاهد یا در روند بازار آن مداخله کند.
شبکه ارتباطی بیت‌کوین دو کارکرد اصلی دارد. نخست بررسی و ارزیابی نحوه ایجاد بیت‌کوین‌های جدید از طریق فرآیند استخراج و دیگری نظارت بر چگونگی انتقال بیت‌کوین‌ها در میان کاربران.
شبکه بیت‌کوین تمام معاملات و تراکنش‌های انجام شده را ثبت و ذخیره می‌کند. کامپیوترهایی که در فرآیند استخراج بیت‌کوین دخیل هستند، در ارتباط با هم، بیت‌کوین‌ها را ایجاد و داده‌های رسمی را روزآمد می‌کنند. فرآیند استخراج بیت‌کوین- که از نظر محاسباتی بسیار فشرده است- حدود 10 دقیقه طول می‌کشد. یعنی در هر 10 دقیقه، کاربری که به شبکه سراسری متصل است و داده‌های خود را روزآمد (Update) می‌کند، تعداد تازه‌ای بیت‌کوین (در حال حاضر 25 بیت‌کوین) دریافت می‌کند. این امر کاربران بیت‌کوین را واداشته است که کامپیوترهای قدرتمندتری بسازند یا کامپیوترهای دیگر کاربران را بربایند تا بتوانند بیت‌کوین‌های بیشتری استخراج کنند



بیت‌کوین‌ها (یا بخش‌های بیت‌کوین که ساتوشیس( Satoshis) نامیده می‌شوند) را می‌توان با برخی از ارزهای رایج سنتی خرید و فروش کرد یا به صورت مستقیم (بدون نیاز به وساطت ارزهای سنتی) از طریق نرم‌افزارهای خاص، از کاربری به کاربر دیگر منتقل کرد. همین امر بیت‌کوین را، به صورت بالقوه به نوعی واحد پولی جذاب تبدیل کرده است. واحد پولی که می‌توان از طریق آن معاملات و تراکنش‌های مالی بین‌المللی را- بدون نیاز به وساطت بانک‌ها و کارمزد آنها- انجام داد. بیت‌کوین به نوعی یک واحد پولی آزاد است، البته پیچیدگی و ابهام این سیستم، می‌تواند فرصتی برای فعالیت‌های غیرقانونی مانند پول شویی یا قاچاق دارو فراهم کند. اکثریت مردم به خاطر پیچیدگی نرم‌افزار و همچنین کم بودن ارزش هر واحد بیت‌کوین، تمایلی به استفاده از بیت‌کوین ندارند (همان‌طور که تورنت جذاب‌ترین سیستم انتقال داده‌ها برای مردم نیست) درست است که بیت‌کوین پیشگام در ارائه واحد‌های پولی مجازی است، اما در آینده نیز همچون امروزه به دلیل ضعف‌هایش تحت‌الشعاع راه‌های ساده‌تر انتقال پول قرار خواهد داشت.




خالق بیت کوین کیست؟


 


ساتوشی ناکاموتو؛ این نامی است که به عنوان خالق بیت کوین در اینترنت پخش شده است اما از او مدارک هویتی دقیقی در دسترس نیست. حتی مشخص نیست که او زن یا مرد است. عده زیادی معتقدند که او حتی یک شخص هم نیست و بیت کوین محصولی از یک گروه برنامه نویسی بزرگ است.

 

تا به حال عده زیادی از سوی مردم و رسانه ها به عنوان ناکاموتو مطرح شده اند که همگی به طور رسمی این امر را تکذیب کرده اند. جالب ترین مورد برای یک شهروند آمریکا به نام دوریان ساتوشی ناکاموتو اتفاق افتاد که از سوی هفته نامه نیوزویک به عنوان ناکاموتوی اصلی معرفی شد؛ پیرمرد 64 ساله ای که از بیماری های متعددی رنج می برد و این توجهات رسانه ای هم وضعیت او را سخت تر کرده بود.

 

دوریان تمام این گزارش ها را تکذیب کرد و گفت هیچ ارتباطی با بیت کوین ندارد. مشخص است که خالق یا خالقین بیت کوین به خوبی رد خود را پوشانده اند. بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شد و در سال 2011 هم ایمیلی از سوی ساتوشی ارسال شد که می گفت او دیگر از بیت کوین دست کشیده و به سوی پروژه های دیگر متمایل شده است.

 

گفته می شود چیزی حدود صد هزار بیت کوین در کیف مجازی او وجود دارد. تاکنون 12 میلیون بیت کوین استخراج شده که با این حساب می توان ساتوشی را صاحب بیشترین میزان بیت کوین های استخراج شده فعلی دانست. اینکه او با دولت خاصی در ارتباط است یا هویت واقعی اش چه زمانی فاش می شود هنوز هم از معماهای بزرگ دنیای آی تی محسوب می شد.







چه روش هایی برای دسترس به آن وجود دارد؟



پس از گذشت چهار سال از عرضه اولیه بیت کوین ها، حالا دیگر سه روش تثبیت شده برای به دست آوردن آنها وجود دارد. اولین راه خرید از فروشگاه های معتبر بیت کوین در سراسر جهان است که در ازای مبالغ مشخصی به شما بیت کوین می فروشند. اگر هم شما به فروش کالا و خدمات مشغول هستید، می توانید به جای دریافت پول های رایج از مشتریان خود بیت کوین دریافت کنید و این دومین روش برای دسترسی به بیت کوین محسوب می شود.

 

اگر امکان انجام دادن هیچ کدام از این دو شیوه را ندارید، استخراج یا ماینینگ (Mining) بیت کوین ها دیگر روش دستیابی به این پول دیجیتال است. در واقع ماینینگ استعاره ای از عملیات کشف و تولید بیت کوین های جدید است. مثل استخراج هر ماده معدنی دیگری که نیاز به زمان و امکانات مناسب دارد، استخراج کننده ها یا ماینرها هم در این فرآیند وظایف مهمی برعهده دارند.

 

فرض کنید با استفاده از بیت کوین یک دستگاه یا وسیله ای خاص را به فروش می رسانید. برای اطمینان از اینکه بیت کوین های دریافتی شما معتبر هستند، ماینرها نقش تایید کننده را ایفا می کنند.

 

همچنین آنها در تولید بیت کوین ها هم وظیفه بزرگی دارند. همه معاملاتی که در سیستم بیت کوین انجام می شود، در جعبه ای که به آن زنجیره بلوک گفته می شود قرار می گیرد و روی در آنها قفل زده می شود. حالا کار ماینر این است که به کمک نرم افزار مخصوص به دنبال راهی برای باز کردن این قفل باشد. وقتی هم که ماینر کلید را پیدا کند، در جعبه باز شده و بیت کوین به حساب آن فرد ریخته می شود.

 

در حال حاضر به ازای هر رمزگشایی 25 بیت کوین پاداش داده می شود. از سال 2009 تا 2013 میزان پاداش ها 50 بیت کوین بود و هر چهار سال هم میزان آنها نصف می شود. همانطور که قبلا هم گفتیم، بیت کوین ها محدودیتی 21 میلیون عددی دارند؛ و هر چه بیشتر به سمت انتهای این محدودیت و اتمام ذخایر بیت کوینی برویم، کار استخراج و ماینینگ آنها دشوارتر می شود.

 

چهار سال از روز نخست دنیای بیت کوین ها گذشته، بنابراین دیگر مثل گذشته نمی توان با کامپیوترهای خانگی کار ماینینگ را انجام داد و بیت کوین های زیادی را دریافت کرد. استخراج بیت کوین و حل کردن معادلات ریاضی نیاز به سخت افزارهای قوی و مخصوصی دارد. با توجه به ورود شرکت ها و سرمایه گذاران بزرگ به این فرآیند، قطعا ماینینگ برای کاربران خانگی دشوار و کم بازده خواهد بود.

 




دقت داشته باشید که ارزش هر بیت کویین در ابتدا 14 دلار بود و الان که این مطلب رو براتون میزارم دقیقا  650.15 دلار است . یعنی کسی که در ابتدا در حساب خود یک بیت کویین داشته ارزش پولش از 14 دلار شده 650 دلار و برای اثبات این گفته خودم شما میتوانید ارزش روزانه بیت کویین را در این سایت (   www.bitstamp.net  )  مشاهده نمایید که هر لحظه بالا میرود و اگر همین الان به سایتی که گفتم بروید ارزش بیت کوییت در همین لحظه را در قسمت بالا سمت چپ مشاهده میکنید.چون ارز بیت کویین هر لحظه بالا تر میره و ارزش پولتون هر لحظه بیشتر میشه ...برای شروع به کار شما اول باید یه حساب بیت کوین باز کنید



>>>>>اموزش باز کردن حساب بیت کوین<<<<

نظرات 2 + ارسال نظر
معین دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 19:35 http://jbhgggfrf

سامال سیمانی چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 16:33 http://samalsimani128

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد