معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

بهنترین نوع استخراج بیت کوین در سایت معتبر CEX

جهت ثبت نام و کار کردن در این وب سایت مراحل زیر را انجام دهید:
 1- برروی تصویر زیر کلیک کنید تا وارد وب سایت شوید. بعد از ثبت نام حتما به من ایمیل بدهید تا شما را وارد گروه اعضا نمایم تا بتوانید با بقیه درارتباط باشید و گفتگو کنید.

برای ثبتنام روی بنر کلیک کنید

CEX.IO

2-در این صفحه اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید:
نام کاربری،ایمیل،پسورد،تاییدپسورد،شماره تماس موبایلتان با کد ایران را انتخاب نمایید  چون بعدا برای ارسال کد تائید  و ورود به سایت به آن احتیاج خواهید داشت (همراه اول را قبول نمیکند)، سوال امنیتی را جواب بدهید و حتما جایی یادداشت کنید چون اگر پسورد خود را گم کنید باید سوال امنیتی را جواب بدهید. در انتها بر روی گزینه create my account کلیک کنید.

 
3- یک ایمیل به صندوق ایمیل شما ارسال میشود که در داخل آن لینک فعال سازی حساب شما قرار دارد، بر روی آن کلیک کنید.
4- وقتی بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید صفحه زیر برای شما باز می شود که شماره موبایلی را که وارد کرده اید نشان میدهد. اگر شماره موبایل صحیح است بر روی گزینه next کلیک کنید.

 
5-درصفحه بعد شما باید برای گرفتن کد تایید گزینه SMS کلیک کنید و منتظر بمانید تا یک کد تایید به موبایل شما اس ام اس شود و سپس آن را در داخل کادر بنویسید و تایید کنید.
6- اگر کد را درست وارد کنید صفحه زیر را مشاهده می کنید که نشان می دهد ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است. برروی گزینه start using CEX.IO کلیک کنید تا وارد صفحه کاربری خود شوید.

 
نحوه کار تجارت و سرمایه گذاری با سایت CEX


7-  پس از ثبت نام یوزر پسوردتان را وارد میکنید و به شما 3 گزینه برای دریافت کد میدهد شما گزینه اس ام اس موبایل را میزنید مطابق شکل ذیل

نکته: به مدت چند روزهیچ فعالیتی در این وب سایت نکنید و فقط صفحه ها و نمودار ها را نگاه کنید و تحلیل کنید تا کاملا با محیط وب سایت آشنا شوید.
توضیح کلی درباره نوع فعالیت در این وب سایت
الف) شما در این وب سایت می توانید گیگا هش GHs بخرید و بفروشید، می توانید بیت کوین بخرید و بفروشید و می توانید بیت کوین خود را به ارزهای دیگر نیز تبدیل کنید که درواقع با انجام این کارها شما دارید تریدTrade(معامله)( گزینه شماره یک زرد رنگ تصویر)انجام میدهید.
ب) شما در این وب سایت می توانید گیگاهش بخرید تا برای شما بیت کوین و دیگر کوینها استخراج کند که درواقع دارید (استخراج از معدن)mining انجام میدهید.

 


 
در قسمت شماره یک تریدtrade صفحه یک نمودار مشاهده میکنید که تغییرات و نوسانات قیمت را به شما نمایش میدهد و در بازه های زمانی یک روزه ، یک هفته و یک ماه قابل تنظیم است.
درست در وسط صفحه جایی است که بلوک خرید و فروش قرار دارد. شما در اینجا تصمیم میگیرید که چقدر بخرید با چه قیمتی و یا اینکه چقدر بفروشید و با چه قیمتی.
درست در همینجاست که تصمیم گیری شما باعث سود و یا ضرر شما می شود، سعی کنید بسیار هوشمندانه و با تحلیل بازار خرید و فروش کنید.
در اول صفحه شما چند عدد با نماد خاص میبینید که اینها موجودی حساب شما میباشند . اولی مقدار گیگا هش موجود در حساب شما و دومی مقدار بیت کوین موجود در حساب و بقیه هم مقدار موجودی ارزهای دیگر در حساب شما میباشد.

ج)گزینه شماره دو تصویر Balance است اولین کار این است که بتوانید حساب خود را شارژ نمایید. وقتی بر روی گزینه(موجودی حساب) Balance  صفحه زیر(شماره 2 زرد رنگ) را مشاهده می کنید.
در اینجا یک شماره حساب بیت کوین به شما داده می شود تا بتوانید هر مقدار که مایل هستید از طریق حساب خودتان به آن واریز نمایید تا حساب شما شارژ شود.

در قسمت وسط صفحه بخش برداشت موجودی حساب وجود دارد که شما ازطریق این گزینه ها می توانید پول داخل اکانت خود را به حساب خود منتقل کنید. و در قسمت پایین صفحه هم تاریخچه نقل و انتقالات پولی شما را نمایش می دهد.
د) توضیحات: Referral - سوم Redeem -چهارم FAQ - پنجم Support ششم Ghash.ioهفتم – مطابق تصویر فوق
سوم) Referral Program: هرکسی را با کد عضویت خود معرفی کنید تا 3 درصد به شما گیگاهش می دهد.(زیر مجموعه گیری))
چهارم) Redeem Hardware : در این قسمت سخت افزار استخراج فروخته می شود که ایران تحریم است)
پنجم) FAQ : بخش پرسش و پاسخ در سایت.
ششم) Support : بخش ارتباط با مدیران سایت.
هفتم: آخرین صفحه ای که باقی مانده است قسمت Ghash.io است. وقتی وارد این صفحه می شوید درواقع وارد سروری شده اید که مشغول به حل معادلات ریاضی است. وب سایت بطور اتوماتیک برای شما یک کارگر Worker در این سرور میسازد که برحسب گیگاهش موجود در حساب شما(حداقا یک گیگاهش نیاز است) برایتان کار می کند و معادلات را حل میکند و پس از حل هر معادله دستمزدش به بیت کوین در اکانت شما وارد می شود.

بطور خیلی ساده مسئله این است که هرچه گیگاهش بیشتری داشته باشید از حل معادلات سهم بیشتری به شما تعلق می گیرید.
شما در صفحه Ghash.io لازم نیست کاری انجام بدهید و فقط جهت نمایش روند کار استخراج به شما می باشد. شما هم میتوانید مستقیم با همان آیدی cexوارد سایت Ghash.io وارد شوید

توصیه مهم: زمانی که شما در وب سایت آنلاین نیستید ، مقدار گیگاهشی که در حساب خود دارید مشغول سودزایی و اسخراج است و شما بصورت آفلاین هم دارید سود میکنید. پس هرزمان که خواستید از اکانتتون خارج بشید پولهاتون را به گیگاهش تبدیل کنید تا کارگر شما Worker برای شما در سایت کار کند و بیت کوین استخراج کند.

استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است