معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

چند نکته ((خیلی مهم)) از بیت کوین

هر کسی که تازه این منابع درآمد رو پیدا میکنه فکر میکنه نفره اوله و شروع میکنه به ref گرفتن از طریق spam ! البته مشکلی نیست خوب ref گرفتن لازمه ! اما مشکل اینجاست که سایتهایی که معرفی میشه همش scam هست و کلاه برداره! من خواستم این تاپیک رو اینجا قرار بدم تا دیگه کسی گول سایتای scam رو نخوره. اول از همه میخوام چندتا نکته در مورد انتخاب ptc بگم.شما برای انتخاب این سایت ها هیچوقت به کسی یا مطلبی که تو نت هست اعتماد نکنید.بیشتر سایت هایی که توی ranking های blog ها یا سایت های کوچیک زده میشن scam هستن.فقط از سایتهای trust و معتبر ranking استفاده کنید که با دلیل و مدرک legit بودن رو اثبات یا رد میکنه.تشخیص دادن scam بودن یا نبودن یه سایت خیلی هم سخت نیست.خودتون با یکم تجربه میتونید تشخیص بدید. من تجربه شخصی خودم رو در مورد scam یا legit بودن سایتای ptc براتون میگم

1.اولین و مهمترین قضیه توی legit بودن یا ptc این هست که فروم داشته باشه.اگه نداشت به هیچ عنوان اعتماد نکنید.(این فقط دلیل لازم هست ولی برای legit بودن کافی نیست)



2.توی سایتهایی که scam هست معمولا حداقل یکی از این اطلاعات معقول نیست.1.تعداد ممبر ها (نسبت به زمان باز شدن سایت و شماره کاربری شما میتونید چکش کنید) 2.total paid سایت یا همون مبلغ کلی که پرداخت کرده(نسبت به تعداد ممبر و reg date سایت معلومه)



3.وعده هایی که admin سایت به ممبرها میده.هر چقد این وعده ها بیشتر شمارو تحت تاثیر سرمایه گذاری بیشتر قرار داد بیشتر شک کنید چون احتمال scam شدن سایت بیشتره



4.هیچ سایت ptc وجود نداره که به شما به ازای هر کلیک حتی 0.05$ بده ! پس وقتی یه سایت گفت 10$ پر کلیک میده 100% scam هست.


الان هم میخوام در مورد پشت پرده ptc صحبت کنم.90% این سایت ها اصلا چیزی به نام rental ref توشون معنی نمیده ! همه rental ref ها دستی هستن.اینم اصلا چیزی نیست که نشه فهمید.مثلا سایت 100 تا ممبر داره . هر ممبر حد اقل 10 تا ref داره . میشه 1000 تا رف که باید هر کدوم در روز کلیک داشته باشن.خب با توجه به اینکه هر rental ref فقط برای 1 نفر میتونه باشه .این رف ها از کجا میان ؟ (خیلی کم گفتم 10 rental ref الان تو froum سایتا که بگردید هرکی 300 تا rental ref داره )



دلیل دیگه اینکه شما چندتا ممبر توی ptc ها میشناسید که در روز بیان تو سایت ولی فقط 2 تا تبلیغ ببینن ؟ آیا کسی این کارو انجام میده ؟ اصلا مگه کسی دیوانست وقتی واسه گرفتن پول از ref فرداش 4 تا تبلیغ لازم داشته باشه بیاد و فقط 2 تا ببینه ! تازه این میون ممبر های upgrade کرده هم هستن که ad view per day شون از 10 بیشتره ! چرا تو ref های ما همچین کسایی دیده نمیشن ؟چرا 1 نفر دیده نمیشه که 4 ad per day دیده باشه توی 1 ماه کامل ؟ با مقایسه کار direct ها با rent ها میشه اینو فهمید ...



سوال اینجاست که پس سایتا پول رو از کجا میدن بمون.این سایتا از طریق گرفتن تبلیغ از user ها , گرفتن تبلیع از سایت ها , پولی که ممبر ها واسه Upgrade میدن پولو میگیرن و تا جایی که من با ادمین یکی از این سایتا صحبت کردم با سرمایه گذاری رو این پولا بهمون پول بر میگردونه. منبع اصلی در آمدی این سایت هم ممبرهایی هستن که 1 ماه میان کار میکنن و میرن که متاسفانه بیشتر از 50% ممبر ها اینطوری هستن.

شک و تردید در مورد آینده قیمت بیتکوین

 در حالی که بانک پی زا اولین قدم را برای آوردن بیت کوین به شبکه بانکی خود برداشته است و علاقه مندی خود را به کریپتوهای رمزنگاری مانند بیت کوین اعلام کرده بود و حتی در ماه می 2014 امکان حواله بانکی به مشتریان 190  کشور را ایجاد  نمود و در کنار آن قول تجارت و شرکت بزرگ ebay ، خرید و فروش در پول مجازی بیت کوین را به رسمیت شناخت و این خبر ممکن است حاکی از آن باشد که بانک پی پال که زیرمجموعه ebay  میباشد،




این پول مجازی را وارد معاملات اینترنتی خود نماید. این اخبار در ماه های گذشته باعث رشد قیمت بیت کوین شد ولی با حراج 30000 بیتکوین مصادره ای در بازار سیاه آمریکا، قیمت این ارز در ماه گذشته کاهش یافت و در پی آن احساسات مردم نسبت به خرید و فروش این ارز باعث کاهش این ارز شد. در ماه آگوست ، Bitstamp در حال تغییر ارائه دهنده بانک خود را از Unicredit به Raiffeisen میباشد ، بنابراین کسانی که مایل به خرید bitcoin این روزها میباشند ، تقاضای آنها پشتیبانی نشود. وال استریت ژورنال اذعان کرد  که هشدار اخیر دفتر حمایت مالی مصرف کننده دفتر و تغییر شرکای بانکی Bitstamp  ،دو فاکتور عمده در  کاهش قیمت بیت کوین بوده است. با این حال، WSJ بیان کرد که عدم اطمینان مقررات US  همچنین می تواند موثر بوده باشد. 

با وجود این اخبار ، شاید خیلی ها دوست داشته باشند بدانند که قیمت این کریپتو در آینده به کجا خواهد کشید. این طور که معلوم است ، تضاد نظرات مقامات در مورد این ارز باعث ابهام در پیش بینی قیمت این کریپتو شده است و اخبار شفافی نمیتوان از آینده قیمت ارزهای دیجیتال پیدا کرد. البته آن چه که مشخص است ، با آمدن این ارز مجازی در معاملات paypal و روند توسعه آن در شرکتها و بانک های دیگری چون payza باعث رشد قیمت این ارز در آینده خواهد شد. با وجود کاهش قیمت های اخیر، رهبران صنعت bitcoin ابراز خوش بینی از آینده نسبت به این کریپتو نموده اند.

لطفا اگر نظر و یا اخبار معتبری در مورد این کریپتو و سایر ارزهای مجازی دارید از طریق نظرات، ما را همراهی نمایید


استعلام حساب بیتکوین خود بدون وارد کردن رمز

  • این کار باعث میشود که شما بدون وارد کردن رمز عبور و.... خود بتوانیم از موجودی بیت کوین خود استعلام داشته باشید و این مسئله از نظر امنیت بسیار حیاتی است.
  • سرعت موجودی گرفتن در این روش بسیار بالا است.
  • شما را از خطراتی چون هک شدن سیستم شما و نیز ایمیل شما دور میکندپ
البته باید توجه کرد که این کار در سایت بلاکچین نیز محیا است و ما امروز سعی میکنیم سه سایت دیگر به شما معرفی نماییم.
  • سایت اول سایتی است که قبلا به شما در این  صفحه  به صورت تصویری آموزش داده شده است. در آن امکان تبدیل بیت کوین به دلار نیز میسر بود.
  • سایت دوم: این سایت امکان استعلام موجودی شما را به همراه مقدار انتقالات حساب برای شما میسر میسازد.



  • سایت چهارم :در آخر هم خود سایت بلاکچین است این امکان را به شما میدهد.


خرید و فروش بیت کوین

این بهترین و معتبر ترین سایت در زمینه خرید وفروش بیت کوین میباشد

وهمچنین قیمت انلاین بیتکوین را در هرثانیه را به شما اصلاع میدهد


کلیک کنید

افتتاح کیف پول بیت کوین (ایجاد حساب)


ساخت کیف پول:

اول وارد این سایت بشید https://blockchain.info/wallet/new


پیش از ساخت حساب بیت کوین ، روی سیستم خودتان  یک آنتی ویروس-اینترنت سکیوریتی معتبر  نصب کنید. پس از نصب، اینترنت سکیوریتی را آپدیت کرده و سیستم خودتان را اسکن کنید تا از عدم  وجود هر گونه بد افزار در سیستم مطمین شوید. در حال حاضر بدافزارهای زیاد و متفاوتی در زمینه بیت کوین وجود دارند.

سریعترین و راحت ترین روش ساخت حساب بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت حساب در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:

https://blockchain.info/wallet/new

با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!






 در این مرحله به صفحه لاگین منتقل می شوید و اطلاعات حساب، به ایمیل شما ارسال می شود.همچنین ایمیل خود را چک کنید و روی لینکی که جهت تایید ایمیل برای شما ارسال شده کلیک کنید.(ایمیل که برای شما ارسال حاوی یک ایدی و یک رمز عبور هست حتما آن را در یکجا یاداشت کنید.که بعد ها برای ورود به مشکل نخورید



وارد پنل کاربری خود شوید یک همچین صفحه ای برای شما باز میشه(گوشه سمت راست بالا مقدار بیت کوین شمارا نشون میده که درحال حاضر صفر هست (بیت کوین مخفف BTC)



برای گرفتن ادرس بیت کوین خود GET STARTED کلیک کنید

مانند صفحه زیر برای شما باز میشه




تبریک میگم حساب کاربری شما ایجاد شد  از این پس میتوانید به دنبال جمع آوری بیت کوین باشید


توجه داشته باشیدبرای جمع آوری بیت کوین حتما نیاز به این آدرس بیت کوین هست که مبلغ  فعالیت کاری شما را به این شماره واریز کنند

برای جمع آوری بیت کوین در سایت های مختلف حتما برای شروع از شما آدرس بیت کوین میخوان که باید این ادرسی که در عکس بالا مشخص شده را وارد کنید


بهترین نوع  کسب درآمد و معتبرترین روش کسب بیت کوین کلیک کنید