معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

بیت کوین رایگان با سایت satoshi monster

 سایت پردرامد و عالیsatoshi monster



برای ثبت نام در لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام


نحوه کار:

پس از وارد شدن داخل سایت قسمت GET  FREE BITCOIN را کلیک میکنید و با وارد (کد کپچا) و یا (کلیک بر روی من ربات نیستم مقداری بسیار خوبی ساتوشی دریافت می کنید

وضعیت : در حال پرداخت

منیمم برداشت: 30000 ساتوشی

زمان واریز: 48 ساعت

نظرات 4 + ارسال نظر
بهنوش چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 02:26

سلام الان نمیتونم وارد برنامه شوم همش میزنه چیزی موجود نیست ایراد از برنامه هست؟

سلام خیر مشکل از سایت

reza دوشنبه 23 دی 1398 ساعت 13:38

سلام
من چند بار درخواست برداشت از سایت رو دادم اما پیام خطا میده
پیام حداقل 50000 ساتوشی و ادرس کیف پول معتبر
اعتبار من هم بالای 50000 ساتوشی هست و هم چند تا ادرس مختلف دادم
اگر ممکنه راهنمائی کنید
اما فکر کنم سایت scsm باشه
با تشکر

سلام این سایت معتبر
ممکن ادرس اشتباهی میفرستید
دقت کنید ادرس بیت کوین با عدد 1 شروع میشه
اگر باز هم خطا داد یک تصویر از خطا در اینجا ارسال کنید

مهدی چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 10:32

سلام مجدد
ضمنا یک سوال خصوصی شما اهل مشهد نیستین فکر کنم شما رو بشناسم یک سوال دیگه شما دو تا داداش بنام نوید و ایمر ندارید؟ چون فامیلتون فاتحی هست و ما یک همسایه روبروی خانه پدری داریم که پسر بزرگشون هم نام شما ست و اتفاقا تخصصش کامپیوتر بود و خیلی وقت هست ازشون خبری ندارم چون شنیده بودم رفته خارج کشور اگر خواستید جواب بدید چون شخصی هست ایمیل بزنید سال خوبی داشته باشید

سلام نخیر دوست عزیز من ساکن مشهد نیستم

مهدی چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 10:27

سلام ضمن تبریک سال نو این سایت نمیشه توش ثبت نام کرد من ثبت نام می کنم مراحل ثبت نام گیر میکنه

سلام همچنین
من امتحان کردم سایت رو موردی نداره اگر لود نمیشه از مرورگر دیگه استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد