معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

کسب در آمد عالی از سایت maya-group

کسب در امد 10 یورو  روزانه در سایت maya-group


دوستان این سایت یک شبکه ترکیبی اچتماعی هست که ارتباط بین تمام شبکه های اچتماعی دیگه برقرار میکنه .این سایت در روسیه مدیریت میشه و تمامی مدیران این سایت اهل کشور روسیه می باشند

شما در این  سایت با فالو یا لایک کردن صفحاتی که به شما معرفی میشه هزینه ای را به عنوان دستمزد به شما پرداخت میکنه


ثبت نام در maya-group

کارکرد این سایت مشابه سایت های کلیکی هست و کار با آن بسیار راحته

بدون شک یکی از بهترین سایت های کلیکی چند سال است

ابتدا روی لینک زیر کلیک و در سایت maya ثبت نام کنید



برای درک بهتر موضوع ویدویی فارسی  زیر نگاه کنید

 قسمت 1

https://www.aparat.com/v/4E6FZ
قسمت 2
https://www.aparat.com/v/Q3I1n


ثبت نام در maya-group


به درخواست کاربران تصاویری از برداشتی خود از سایت maya برای دوستان می گذاریم




برای برداشت از سایت مایا شما نیازمند به حساب advcash و paypal هستید که هر دو دلار و یورو را ساپورت میکنند

حساب پی پال به علت تحریم های که روی ایران انجام گرفته دسترسی برای کاربران ایرانی مسدود و حتما نیاز به فیلترشکن هست

پیشنهاد ما حساب advcash هست که هزینه انتقال  در آن صفر هست و مناسب برای کاربران ایرانی هست و مشکلی با ایران هم ندارد


توجه:   برای برداشت از سایت مایا حدود 6 یورو به عنوان هزینه انتقال از شما کم میکنه یعنی مبلغی که وارد حساب شما میشه

24 یورو هست



و اینکه حتما در سایت advcash اگر ثبت نام میکنید ایمیل واقعی خود را به سایت بدید و ایمیل فیک نزنید

چون موقع برداشت ، سایت از شما ، ایمیل  که  در سایت  advcash  حساب باز کردید را میخواد و ایمیل شما همان شماره حساب هست


سوالات زیادی از کاربران دریافت میکنیم به طور خلاصه یه توضیحی  مختصرمیدم و خواهشا این سوالات دیگه کامنت نکنید

خیلی از دوستان میپرسن که حداقل درآمد روزانه چه قدر هست؟؟

دوستان درامد شما بر حسب فعالیتتون و انجام دادن کاری های که سایت از شما میخواد حدودا 1 تا 1.5 یورو هست و حداقل نیازمند چند ساعت وقت هست

از کدوم قسمت سایت باید برداشت کنم؟

از پنل سمت راست MY FINANCES کلیک کنید و وارد قسمت Withdraw Funds EUR بشوید ..هر موقع که به مقدار برداشت رسیدید میتونید اقدام به انتقال کنید

سایت هایی مثل Vk  یا ok یا فیس بوک یا تویتر و.... برای باز ما نمی شود مشکل چیست ؟

دوستان این سایت ها برای کاربران  ایرانی از دسترس خارج هست و نیازمند فیلتر شکن هست

توجه کنید فیلتر شکن  های رایگانی مثل سایفون استفاده نکنید یا از آخرین نسخه هات اسپات استفاده کنید

  حداقل امکان اگر میتونید وی پی ان خریداری کنید که  هزینه چندانی ندارد

 مبلغی که از سایت انتقال میدیم به حسابمون رو چه طور می تونیم به ریال تبدیل کنیم؟

ابتدا وارد این سایت اکسچنج می شوید و ثبت نام میکنید

و مبلغ مورد نظرتون رو از والت به این اکسچنج وارد میکنید و یورو خودتون ابتدا تبدیل به بیت کوین یا اتریوم میکنید و سپس در سایت های اکسچنج  ایرانی  تبدیل به ریال میکنید


دوستان این سایت پرداختی دارد و با خیال راحت فعالیت کنید موفق باشید

نظرات 85 + ارسال نظر
علی شنبه 23 بهمن 1400 ساعت 11:38

مشخصاتم رو میزنم ولی ثبت‌نام نمیشه مشکل چیه؟

مهدی علی اکبری شنبه 18 دی 1400 ساعت 08:50

سلام خسته نباشید من میخوام از طریق payeer برداشت کنم ولی فعال نیست فقط پی پال فعاله که اونم باید هزینه کنم اکانت پی پال بسازم

سلام در حال حاضر برداشت payeer متوقف کرده
فقط از paypal میشه

وحید پنج‌شنبه 9 دی 1400 ساعت 12:39

سلام این برنامه واقعیت داره

سلام چند وقتی متوقف شده

علی سه‌شنبه 9 آذر 1400 ساعت 21:06

سلام چطور دانلود کنم برنامه را

سلام از داخل وب سایت لینک دانلود موجود

rasool دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 14:51

سلام چرا برنامه نصب نمیشه میگه امنیتی نمی دونم چی چکار کنم نصب بشه

سلام وارد سایت بشید اخرین نسخه شو دانلود کنید

ali پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 16:21

€2.677877.تا.الان.اینقدر.درامد.من.است.میتونم.برداشت.کنم

سلام حداقل برداشت تو سایت گفته شده 30 دلار

محمد شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:49

سلام خسته نباشید من تو سایت عضو شدم ولی وقتی میخوام‌اون نرم افزارش رو دانلود کنم میزنه این سایت نا امنه خواستم بدونم مشکل از کجاس

کسرا چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 03:13

سلام.موقع نصی نرم افزارlikesrock ارور امنیتی به من نشان داده میشه و فایرفاکس میگه که این سایت رو از نظر در امان ماندن اطلاعات تضمین نمیکنه.آیا پس از نصب نرم افزار اطلاعات من به خطر می افته؟

کسرا چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 03:10

سلام.برای زیرمجموعه خودمون شدن لازمه از چند دستگاه استفاده کنیم؟و اینکه میتونیم با یک ایمیل چند اکانت بسازیم؟

کسرا چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 03:09

سلام.برای زیرمجموعه خودمون شدن لازمه از چند دستگاه استفاده کنیم؟و اینکه میتونیم با یک ایمیل چند اکانت بسازیم؟

سلام میخواستم بپرسم MSH به چه درد میخوره یا قابل برداشت هست؟ چون بیشتر کارا که میکنیم به یورو نیست و MSHهست

سارا شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 19:53

سلام میخاستم‌ بپرسم چجوری نرم افزارو اپدیت کنم

سلام کدوم نرم افزارو

Parsa شنبه 13 دی 1399 ساعت 00:02

سلام خسته نباشید
چطوری باید از سایت درآمد کسب کنیم
وقتی وارد قسمت آبی میشم ارور میاد و میگه که احتمال غلط املایی وجود دارد!!؟
قسمت سبز هم که میرم چنتا مرحله هست که مرحله اول سپرده وجه هست!!؟
باید چکار کنم!؟
کمکم کنید ممنون

سلام من همچین مشکلی ندیدم
از طریق نرم افزارش فعالیت کنید

حسام حبیان شنبه 8 آذر 1399 ساعت 21:37

بی دلیل داره از حساب مایا من پول کم میشه چرا
8 یورو بود شده 2 یورو

امکان نداره با ادمینش تماس بگیرید

سام شنبه 8 آذر 1399 ساعت 13:15

داداش از طریق پایر نمیشه برداشت کرد؟؟

امیر شنبه 8 آذر 1399 ساعت 01:16

سلام خسته نباشین من برنامه رو از سایت خودش دانلود کردم ولی وقتی رو هر کدوم از بخش هاش میزنم تا لوگین بدم از برنامه پرتم میکنه بیرون ممنون میشم راهنمایی کنید

sajjad سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 20:09

سلام میخواستم بپرسم ک سایت مایا واقعی است؟

کلاهبرداری نیست؟

Reza سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 20:30

سلام
تشکر از پاسخ دادن تون
آیا ارزmsh را هم میتونیم به یورو و یا دلار تبدیل کنیم ؟
یا صرفا داخل خود سایت مایا گروپ قابل استفاده هست؟

سلام بله داخلش اکسچنج داره میتونید mshهم تبدیل کنید
حتما باید حساب پی پال داشته باشید برای برداشت
حساب پی پال دارید؟

maryam دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 02:00

سلام من اینستا را دانلود کردم ویندوز باز میکنه ولی مایا باز نمیکنه میشه راهنمایی کنید

سلام متوجه نشدم نرم افزار مایا باز نمیشه؟
قبل فعالیت حتما حساب پی پال باز کنید چون فقط واریزی به حساب پی پال داره

علیرضا ظاهری سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 21:00

سلام،اگه بخوایم زیر مجموعه خودمون باشیم با توجه به اینکه شما میگید کوکی های مرورگر پاک کنیم اگه فایل نصبی مایا گروپ از داخل خود سایتش نصب کرده باشیم و از طریق اپلیکیشن خودش وارد شیم چه کاری باید انجام بدیم؟
اگه کوکی هارو پاک نکنیم چه اتفاقی میوفته؟

سلام تا قبل از نرم افزار میشد کوکی هارو پاک کرد
الان با وجود نرم افزار دیگه نمیشه

Yousef جمعه 4 مهر 1399 ساعت 17:55

سلتم خسته نباشین...من وقتی اپلیکیشن رو نصب کردم وقتی رو تسک میزنم و مثلا موردی رو انتخاب میکنم مثلا برای فالو کردن یا لایک...لینکو که میزنم صفحه سفید باز میشه و فقط بالای صفحه لینک سایت است و سمت راستش هم گزینه cancel and close...نمیدونید چیکار کنم که درست شه؟ خیلی ممنون

شاهین شنبه 18 مرداد 1399 ساعت 11:23

سلام من یک مشگل دارم با این سایت وقتی نرم افزار مربوطه تو سایت برای کار دانلود میکنم نرم افزار شبکه های اجتماغی رو بالا نمی یاره البته از فیلتر شکن استفاده میکنم تو خود سایت نمیشه کار کرد میگه فقط با نرم افزار لطفا راهنمایی کنید

سلام اخرین نسخه رو دانلود کنید

farid جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 18:51

سلام من تازه ثبت نام کردم
یه روزه
حساب vk باز کردم
فالو کردم از همون قسمتی ک سایت گفته
ولی موجودی حسابم کلا صفره
آیا باید کار خاصی انجام بدم ؟

مهدی سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 13:09

سلام من بلد نیستم چطوری task فیسبوک و توییتر و... رو اضافه کنم.
میشه کمک کنید.
خیلی ممنونم.

حامد سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:11

سلام سایت، ادوکش رو بسته و مارو از پرداخت ناامید کرده در ضمن یکی از دوستان بهم گفته که 70 یورو تو حساب داره و همچنان ادوکش بسته س فقط پی پال رو باز گذاشته اگه سایت دیگه به ادوکش پرداختی نداره اطلاع بدین که فعالیت نکنیم من تا حالا 9 یورو درآمد داشتم بهشون تیکت بدین تنیجه رو اعلام کنید

سلام تو نظرات اعلام کردیم که فقط سایت به پی پال پرداختی داره
تیکت دادیم منتها گفتن فعلا پرداختی از طریق پی پال

حسین موسوی پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 21:54

سلام من 1 اتریوم درخواست دادم نوشته در" اتنظار" ایا پرداخت خواهد شد یا لغو میشه اگه لغو بشه من باید چیکار کنم ؟

این سایت معتبر و پرداختی دارد

حسین موسوی پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 19:59

سلام خسته نباشید من به 1 اتریوم از سایت مایا به کیف پول بلاک چین منتقل کردم

سایت مایا فقط به کیف پول پی پال- پایر - ادوکش اجازه انتقال میده
که در حال حاضر فقط کیف پول پی پال فعال برای برداشت

حسین موسوی پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 17:58

با عرض سلام و خسته نباشید در سایت مایا گروپ به 1 اتریوم رسیدم و در خواست واریز کردم چند روز طول می کشه تا به کیف پول من منتقل بشه؟

سلام به کدوم کیف پول انتقال دادید

saeed پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 16:18

سلام من هرچی میزنم وارد نمیشه سایت حذف شده؟؟؟؟

سلام چک کردم مشکلی نداره

رضا جمعه 8 شهریور 1398 ساعت 13:49

سلام چرامن وقتی ۲۰۰ کلیک میکنم دیگه بقیش باز نمیشه؟؟

سلام محدودیت داره در طول روز

HosseiN ArmaN جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 00:43

سلام، چرا شروع تبلیغات سایت با این تیتره 10 یورو روزانه!!!! در صورتی که کل روز وقت بزاری یعنی حدودا 10 ساعت شاید به یک یورو برسی؟؟؟؟!!‍!!‍

سلام اون برای اعضای وی ای پی سایت هست
هرچند که الان برای اعضای vip کمتر پرداخت میکنه

آرش یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 04:53

سلام
وقتون بخیر
من VPN اپرا توی همین سایت مایا گروپ
sign up کردم و برای عضویتم مشکلی نداشتم
اما در مرحله بعد وقتی خواستم برم
توی سایت VK.com
ثبت نام کنم
مرحله آخرش شماره موبایل می خواست
که من کشور ایران و شماره موبایلم رو وارد کردم
و اولش هم با 912 شروع میشه
اما تأیید نکرد
به نظرتون مشکل از چیه
آیا از VPN
اگه به جای VPN
از VPS استفاده کنم
این مشکل شماره تلفن
0912...
برای پیش نمیاد
یا پیش میاد
خواهش می کنم مطمئن جواب بدین
لطفا بگید که مشکل شماره تلفنتون رو چطوری حل کردین
آیا شما با همین شماره موبایل های داخل ایران
تو سایت VK
sign up شدید
یا نه از یک شماره مجازی رایگان موقتی استفاده کردین
ممنون میشم
منتظر پاسختون هستم.

سلام اگر شماره تلفن ایران قبول نمیکنه از شماره های یکبار مصرف مجازی استفاده کنید

Mehdee شنبه 29 تیر 1398 ساعت 20:51

سلام. چرا تو قسمت social activity واسه من تو ستون action کلا خالیه و هیچی واسه subscribe نیست؟

سلام نرم افزار دانلود کردید؟
اگر بله مشکل از فیلتر شکنتون هست

peyman یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 03:06

agha man tedade vazayefam kheyly kam shode masalan to twitter kolan 2 ta vazife daram taze hasabam peremium hast bayad chikar konam tasks ya vazayefam ziyad she

سلام
باید صبر کنید دوباره لیست پربشه..اگر میتونید با دوتا اکانت فعالیت کنید

مهدی چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 18:48

سلام چرا توی منو برداشت یورو فقط گزینه ی پی پال روشنه و دو تای دیگه خاموشن؟ یعنی فقط میشه از پی پال دریافت کرد؟ چون دو تا روش دیگه رنگشون سیاه و سفیده و وقتی روش کلیک میکنم هم چیزی نمیاد لطفا بررسی کنید و راه حل رو بگید ممنون

سلام موقع برداشت فعال میشه

sadegh شنبه 18 خرداد 1398 ساعت 19:24

یه سوال میگم سایت مایا داره به یورو میده بعد وقتی انتقال بدی داخل سایت advcash هم قاعدتا به یورو فرستاده میشه.سوالم اینه که وقتی از طریق سایت changer.com بخوای تبدیل به ارز دیجیتال کنی تو قسمتی که باید مبلغ رو وارد کنی به دلاره اونوقت تو حساب advcash به یورو هست چجوری میشه؟

تو سایت چنجر تبدیل میزارید
مثلا روی ادوکش با بیت کوین
مهم نیست دلار یا یوروش

sadegh جمعه 17 خرداد 1398 ساعت 09:23

سلام برای انتقال از advcash به سایت چنجر حتما باید وریفای شده باشه تا بدونیم انتقال انجام بدیم ؟ چون زیر اسممون توی سایت advcash زده Not verified

خیر نیازی نیست تایید هویت

sadegh پنج‌شنبه 16 خرداد 1398 ساعت 19:49

سلام طریقه ساخت کیف پول توی advcash و changer رو هم بگین که چطور به اینا واریز کنیم که بعد به بیتکوین یا ارز دیگه تبدیل کنیم

سلام اموزش خاصی نداره ونیازی نیست،ولی با این حال منابع زیادی تو اینترنت هست میتونید جست و جو کنید

sadegh پنج‌شنبه 16 خرداد 1398 ساعت 19:16

سلام میخواستم بدونم چطور باید به advcash بفرستیم منظورم اینه شماره کیف پول advcash رو از کدوم قسمت بدوننیم چیه که بفرستیم دوم اینکه دوباره کیف پول سایت چنجر رو از کدوم قسمت بدونیم چیه که به چنجر بفرستیم ممنون میشم توضیح بدید

سلام موقع برداشت از سایت مایا
ایمیلی که در ادوکش ثبت نام کردیدرو میخواد که بعد از وارد کردن ایمیل واریز انجام میشود
نیازی به شماره حساب نیست

مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 10:34

تو قسمت برداشت ، advcash غیر فعال شده و فقط paypal فعاله
ساخت pay pal هم فکر کنم پولیه .
پیشنهادتون چیه ؟

سلام غیرفعال نیست
موقع برداشت براتون فعال میشه هم پرفکت مانی هم ادوکش

مرتضی شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:51

سلام می خواستم بدونم که با گوشی هم مشه باین سایت کار کرد

سلام خیر

امین چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:54

سلام اقا من میخوام از دیپازیت استفاده کنم چیکار باید کنم نه ارز دیجیتالی دارم حساب ارزی میخوام از ارز شتابی ریالی پرداخت کنم .چه مراحلی باید انجام بدم تا برسم به دیپازیت خود ساید از اون شرایط استفاده کنم؟

سلام مقداری دلار پرفکت مانی یا پایر تهیه کنید از سایت های ایرانی یا از خود بنده ..بعد مقداری که میخواید را وارد سایت کنید

محمد جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 14:13

سلام ساله نو مبارک ادمین من هم مثله ارش قصده اپدیت اکانتم رو دارم و سوالم اینه که بازم تو حالت ویپ بایستی زیر مجموعه داشته باشیم و اگه زیر مجموعه ها کار نکنن اشکالی پیش نمیاد.
و یه سوال دیگه شما خودت برداشت داشتین

سلام عید شماهم مبارک
نگران رفرال نباشید .شما با چند بار عوض کردن ای پی .چندین بار میتونید زیر مجموعه خودتون بشید
خیر نیازی نیست اون ها فعالیتت کنند
من چند روز پیش 24یورو دیگه برداشت کردم تا به الان 4بار برداشت کردم

Arash جمعه 9 فروردین 1398 ساعت 00:44

سلام ساله نو تون مبارک
عزیزم سوالی که ازتون داشتم اینه که من یه مقدار بیتکوین دارم در حد هشت یورو میخواستم باهاش اکانت وی ای پی مایا رو بخرم و سوالم اینه که بعد از اپگرید بازم به زیر مجموعه احتیاجه مینمم برداشت روی بیست یورو میشه؟
و یه چیز مهم دیگه اینکه وقتی تو برنامه هستم سرعتش پایینه بعد از یه مدتی هنگ میکنه برنامه با اینکه اسپید وی پی ان خریدم براش لپ تاپمم هم قویه اشکال از برنامه نیست شما بعد از یکی دوساعت تویه برنامه مشکلی براتون بوجود نمیاد؟!؟
بسیار ممنون بابته زحماتتون

سلام عید شما هم مبارک
با دپوزیت کردن فقط مینیمم برداشت کاهش پیدا می کند
و این مشکل برای خود نرم افزار ، و برای همه هست
موفق باشین

g پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 22:49

اگه ۶۰ یورو رو پرداخت کنیم و حساب رو به آخرین لول ارتقا بدیم درآمد روزانه اش حدودا چقدر میشه ؟

مسلما درامد بالاتراز 1یورو خواهید داشت و مینیمم برداشت تون هم پایین تر میاد
این سایت روسی چند روز پیش تولد 5سالگیشو گرفته و به همه کاربران جدید و قدیمی 1تا 5یورو هدیه داد
و از نظر امنیتی هم تا به امروز سالم بوده

g پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 21:47

سلام اگه همه فعالیت های های سایت رو انجام بدیم روزانه چقدر میتوتیم درامد داشته باشیم؟ بدون اینکه حسابمون رو ارتقا بدیم

سلام
0.5تا 1 یورو

محمود شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 18:22

از آخرین نسخه فیلتر شکن هاتس پات شلد هم استفاده میکنم

محمود شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 18:20

سلام ببخشید برای برداشت پول از حسابمون باید زیر مجموعه داشته باشیم ؟
و یک سوال دیگه اینکه برای کسب درامد چرا وقتی 30 یا 40 تا عمل نظیر فالو یا ... انجام میدم با وجود اینکه سایت رو رفرش میکنم و هنوز 150 یا 160 تا فعالیت وجود داره اما فعالیت جدیدی برام بوجود نمیاد ؟؟؟؟

سلام خیر نیازی به واریز پول نیست
این مشکل از خود نرم افزار هست که در اپدیت های بعدی حل میشه

jalal mohamadi یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 22:52

منضورتون هات اسپات شلید

سلام بله اخرین نسخه را نصب کنید

jalal mohamadi یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 22:16

من موقع با سایفون میرم vk برام باز میشه ام فیسبوک و ok برام باز نمیشه که کسب در امد کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد