معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

استخراج ساده بیت کوین توسط cryptotab


CryptoTab یک افزونه برای گوگل کروم است که شما صرفا با نصب اون روی گوگل کروم خودتون و معرفی اون به دوسنان،آشنایان و همکارانتون می تونید بصورت چند سطحی کمیسیون بدست آورده ، به درآمد حتی 4 بیت کوین در ماه دست پیدا کنید. اما چطور؟ 

اولین اقدام اینه که از طریق مرورگر گوگل کروم برای نصب این افزونه وارد سایت زیر شوید.بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود افزونه



سپس بر روی دکمه آبی رنگ ADD TO CHROME AND GET BITCOIN کلیک کنید. بعد از این که به مخزن افزونه ها کروم منتقل شدید بر روی دکمه آبی “افزودن به کروم” کلیک کنید تا افزونه بر روی مروگر شما نصب شود.
[b]آموزش افزونه cryptotab 

در صفحه افزونه مقدار بیت کوین استخراج شده شما را نوشته. در زیر آن هم یک لینک اختصاصی شما وجود دارد که میتوانید به کمک آن دوستان خود را دعوت کنید تا افزونه را نصب کنند. و دکمه های اشتراک گذاری هم وجود دارند که کار همان لینک را انجام میدهند.
در قسمت پایین صفحه سمت راست تعداد زیرمجموعه های شما را نشان میدهد.
و در سمت چپ هم میتوانید سرعت استخراج بیت کوین را تنظیم کنید. 

استخراج بیت کوین تا زمانی ادامه دارد که مرورگر شما باز باشد. اگر مرورگر را ببندید استخراج هم متوقف میشود. برداشت بیت کوین های استخراج شده در سمت راست و بالای صفحه بر روی آیکون منو کلیک کنید. در منوی باز شده برای برداشت بیت کوین بر روی دکمه WITHDRAW BTC کلیک کنید.


دوستان توجه حتما دوستانتون را توسط لینک رفرال خودتون که در داخل صفحتون هست به اشتراک بزارید که این باعث میشه در بازده زمانی کوتاه به سود بسیار بالا برسید ، پس از زیر مجموعه گیری غافل نشوید!!


برای دعوت از دوستان خود به استفاده از این افزونه هم می توانید از لینکی در صفحه قرار داده شده استفاده کنید و در قسمت سمت چپ پایین صفحه هم می توانید سرعت mining را کم یا زیاد کنید. 
از مزایای این سایت قسمت زیرمجموعه گیریش هست که به صورت چند سطحی هست و تا چند لول میتونید زیرمجموعه داشته باشید که میتونه درآمدتون رو چند برابر کنه
تذکر : فقط حواستون باشه که گوگل کروم باید باز باقی بمونه و گزینه Mining هم روی یکی از سرعتها (به دلخواه خودتون) تنظیم شده باشه. جهت برداشت موجودی حساب و انتقال به کیف پول خودتون ، با استفاده از آیکون criptotab در تولبار گوگل کروم روی گزینه withdraw BTC کلیک کنید. حداقل مقدار قابل برداشت 10000 ساتوشی است. 

وقتی وارد سایت می شوید با این متن رو به رو می شوید


Boost your earnings up to 8X with our new CryptoTab Browser
 که با دنلود کردن نرم افزار سرعت ماین خود را 8 برابر میکنید!!

لینک دانلود افزونه
مرورگر crypto  مرور گریست که جدیدا به صورن اختصاصی برای ماینینگ بیت کوین طراحی شده هر چند می توانید از این مرورگر هم برای کار های روزمره هم استقفاده کرد. در دنیای مجازی با این مررگر مثل مرورگر های موزیلا و کروم هم چرخید. اما یه پهن مثبتی این مرورگر داره که همه رو راغب میکنه از این مرورگر استفاده کنند. اون هم اینه که این مرورگر سرعت خوبی داره. اختصاصا برای ماینیگ که سرعت h/s رو به 10 برابر افزایش میده نسبت به مروگر های موزیلا و کروم. پس به همه دوستانی که در زمینه ماینینگ فعالیت دارند حتما توصیه می کنم که از این مرور گر استفاده کنند . چئن خودم هم دارم استفاده می کنم. برداشتی به کیف پول هم داشتم . لینک دانلود این مرورگر رو پایین براتون ارسال می کنم. 
نکته بعدی اینه که شاید دوستان در جاهای مختلف و در بحث های مختلف شنیده باشند که ماینینگ به cpu  آسیب میزنه. بنده تحقیقات زیادی انجام دادم .جا داره اینجا توضیح بدم خدمت دوستان. ببینید دوستان ما دو نوع ماینینگ داریم. میاینگی که از طریق gpu  انجام بشه که اصطلاحا روش قدیمی برای ماینیگ بوده بله به مرور زمان به cpu  آسیب میزنه. لذا به خاطر همین آسیب زدن بوده که کسی ماینیگ رو انجام نمیداده. برای همین روش جدید به وجود اومده که اصطلاحا روش جدید ماینیگ یا استخراج گفته میشه که همین روش هست. در این روش هیچ مشکلی برای کامپیوتر به وجود نمیاد. چون از قدرت قسمت خالی cpu استفاده می کنه برای ماینینگ. مثل این میمونه که کامپیوتر شما روشنه و دارید در گوگل می چرخید. بنابراین خیالتون راحت باشه. لطفا اگر تحقیق می کنید از افراد خبره در این زمینه به علاوه افراد مهندسی نرم افزار و سخت افزار سوال بفر مایید.

نکته آخر اینه که این مرورگر هنوز در جهان شناخته شده نیست. هنوز تبلیغات گسترده ای انجام نشده. می تونم بگم در کشور های برزیل و آرژانتین . در هند و میانمار به شدت در حال افزایش هست. پس می توان گفت هنوز حالا حالاها می تونیم تبلغ کنیم و زیرمجموعه به دست بیارید. من الان از ایران شخصی به نام مهرداد بهبویی رو میشناسم که با هم در ارتباط هستیم. ایشون مهندس نرم افزار هستند. در زمینه برنامه نویسی مشغولند و مدرس دانشگاه هستند. تقریبا از این طریق 2000 زیرمجموعه دارندو در عرض کمتر از 3.5 ماه حدود 1.5 بیت کوین آزاد کردند. این رو خدمتتون عرض کردم که بدونید یکی از هم وطن های خودمون هم تونسته به پولی بیش تر از 120 میلیون تومان در عرض کمتر از 3.5 ماه دست پیدا کنه. ایشون تعریف می کردند که با رده های بالای ماینیگ در ارتباط هستنداز شخصی در برزیل نام بردند که حدود 360 هزار نفر زیرمجموعه دارند. پس تصور کنید این شخص روزانه داره بیت کوین آزاد می کنه. از همین روش. بهتر از بنده اطلاع دارین که حدود 16.5 میلیون بیت کوین آزاد شده . تا سقف 21 میلیون بیت کوین چیزی نمونده. پس بیایین از این مقدار باقیمانده ما هم سهمی داشته باشیم. اگر مل فقط هر کدوممنوم بتونیم فقط یک بیت کوین آزاد کنیم شاید تغییر اساسی در زندگیمون ایجاد بشه. برای خیلی از ماها این فرصت طلایی خواهد بودو پس خواهش من از شما اینه که گذرا به این متن نگاه نکنیم. حتما کمی فکر کنیم. امیدوارم این متن قدم مثبتی برای راه درستی که انتخاب کردید باشه.

لینک دانلود افزونه

نظرات 24 + ارسال نظر
مهدى جمعه 14 تیر 1398 ساعت 12:11 http://telegram.me/ttpphoto

به نظر من این cryptotabbrowser بسیار عالیه و میتوانید حتى در امد هاى میلیاردى در سال دست یافت و گول سایت هاى که میگن cryptotabbrowserتوهمى بیش نیست را نخورید بلکه این یکى از رآه هاى خیلى اسون میلیاردر شدنه درضمن فکر کردید که این خر پول هاى تهران چطورى همین جورى خر پول موندند با همینا و گرنه با این اوضاع کارخونه ها ام دارن ور شکست میشن والا ........

bad man شنبه 28 مهر 1397 ساعت 05:55

سلام آقا
من درخواست برداشت دادم 2 بار هر دو بار از حسابم کم شد ولی واریز نشد به حسابم ....
چــــرا ؟

سلام چک کنید ادرس حساب تون رو
و از قسمت payment چک کنید complate شده یا خیر

ettehadi پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 01:21

سلام.میخواستم بپرسم اگر من سیستمی بخرم که پردازنده اش AMD RYZEN Threadripper 1950X باشد مقدار هشت ریت که میدهد چقدر است ؟ایا بیشتر 5000h/s است؟

ettehadi پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 00:40

سلام.میخواستم بپرسم اگر من سیستمی بخرم که پردازنده اش AMD RYZEN Threadripper 1950X باشد مقدار هشت ریت که میدهد چقدر است ؟ایا بیشتر 5000h/s است؟

نیما شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 02:03

سلام
آیا امکان داره بیش از یک کریپتو تب را روی یک سیستم نصب کنیم؟/

سلام خیر امکانش نیست

m پنج‌شنبه 29 شهریور 1397 ساعت 16:23

سلام چگونه زیر مجموعه کسب کنیم

سلام مشخصه در صفحه اصلی

نگین چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 14:20

سلام میخواستم بدونم نسخه اندروید هم داره؟ اگه داره لینک دانلود اون رو هم بذارید.
و اینکه من میتونم مطلب شمارو برای زیرمجموعه گیری کپی کنیم؟

سلام وقت بخیر خیر متاسفانه فقط نسخه ویندوز
اگر با ذکر منبع باشه موردی نداره
موفق باشید

عباس سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 23:42

سلام من نصب کردم ولی وقتی رو حساب گوگل کلیک میکنم و ایمیل و پسوورد میزنم میگه مشکلی پیش امده لطفا بعدا امتحان کنید ولی باز هم نمیشه
چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

مهدب شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 02:06

سلام من نفهمیدم
وقتی زیر مجموعه میگیریم این درصد ها به سرعت هش ما اضافه میشه یا نه درصد هایی ک از کار اونا هست به ما میرسه
خودم فک میکنم درصد کارشون به ما میرصه نه عضویت
گیج شدم ممنون میشم کمک کنید
اگرم میشه پاسخو برام ایمیل کنید

سلام
خیر در صد از فعالیت روزانشون به شما میرسه
برای بالا بردن سرعت هش مروگر مخصوص ماین crypto tab را بگیرید
که داخل خود وب سایتش موجوده

مجید پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 19:19

سلام وقتی میخوام داخل جیمیلم لاگین بشم این ارور رو میاره چیکار کنم؟
somthing went wrong there.try again

سلام مرورگر مخصوص خود cryptotab را از سایت خودش دانلود کنید
و دوباره امتحان کند

ایوب سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 16:13

واسه فروش بیت کوین باید سوم شخصی موجود باشه یا نه
هر موقع بخوای میتونی بفروشیم؟؟؟؟؟؟

سلام خیر شما میتوانید بیت کوین خود به صورت آنی در سایت های صرافی ( ایرانی) به ریال تبدیل کنید

ایوب سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 12:31

سلام
من الان نصبکردم و کار هم میکنه
ولی اگه ویندوزم بپره چه جوری به اکانت قبلیم دسترسی داشته باشم

سلام ادرس ایمیلیتون رو داخل سایت ثبت کنید

مهدی جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 22:05

ببخشید این سایت سرعتش بیشتر نمیشه ؟؟؟

با اشتراک گذاشتن لینک رفرال خود ،هرچه زیر مجموعه بیشتری جذب کنید سرعت ماین شما بیشتر می شود

مهدی جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 18:36

سلام این سایت هنوز هم کار میکنه یا اسکمه ؟؟؟؟ و اگه کار میکنه کف برداشتش چقدره ؟؟؟

سلام بله پرداختی دارد
کمترین میزان برداشت 0.0004 بیتکوین
لینک رفرال خودتون به اشتراک بزارید تا سرعت ماین بالاتری داشته باشید

mohammad javad چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:45

ی سوال دیگه این عداد که در این سایت نوشته کدوم یک بشه میشه یک بیت کوین کامل؟ از این همه عدد؟
0.000000000000

سلام چهار رقم از سمت راست محسوب نمیشه

mohammad javad چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 12:05

راهی پر سرعت تر از این سایت برای استخراج بیت کوین سراغ ندارید؟

سلام خیر وجود نداره اگر بتونید خوب زیر مجموعه گیری کنید مطمعن باشید خیلی زود نتیجه میگیرید

mohammad javad چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 12:03

چند میلی ساتوشی یک بیت کوین میشه؟؟؟

هر 100 ملیلیون ساتوشی 1 واحد بیت کوین می باشد

mohammad javad یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 12:46

تابحال از این سایت بیت کوینی به کیف پول شما ارسال شده؟

سلام بله من دو بار برداشت داشتم
پردا خت به صورات آنی در کیف پول شماست

Ali جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 12:08

سلام ببخشید من الان 0.000000500000شاتوشی دارم تو سایت cryptotabمیخوام به کیف پولم انتقال بدم میگه btcشما کافی نیست . نمی دونم چیکار کنم

جلال شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 22:24

یه خوبی که داره هنوز کسی نصب نداره و راحت میشه کلی زیر مجموعه بدست آورد
مرسی از ادمین

مرسی از نظرت دوست عزیز
کانال تلگرامی ما
@coindigital

کاویانی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 22:23

من این افزونه رو نصب کردم اگی بشه 10 تا زیر مجموعه جمع کرد به نظر من بهترین راه برای کسب بیت کوین رایگان
برای زیر مجموعه گرفتن هم چیزی که زیاده گروه های ارز دیجیتالی کافیه سرچ کنید تو اینترنت و لینک رفرال رو به اشتراک بزاریم

زهرا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 04:06

سلام.من بتازگی در سایت کلیکی ثبت نام کردم واریز را بعد از 150 دلار گفتن به ازای هر بار وارد کردن شماره 1سنت و....
بعد شماره حساب داخلی میگیرن برای پرداخت آیا درسته ؟ واطمینان دارد ؟
ولی بیت کویین را هنوز متوجه نشدم لارمه؟
اصلا چی هست؟
کجا استفاده میشه ؟
چطور باید استفاده کنیم

سلام اینجور سایت ها همه اسکم هستند

علی.ج یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 23:08

الان رفرال شما همون کد 802306 هستش که به اشتراک گذاشتید؟چون حق شماست که معرفی میکنید جایزه هم بگیرید!!؟ آیا روی موبایل هم میشه؟

سلام بله
شما هم میتونید لینک رفرال خودتون به دوستانتون بدید و از دوستانتونم بخواید زیر مجموعه گیری کنن، این باعث میشه تا شما به سود بیشتری برسید
متاسفانه روی موبایل من نصب ندارم و فکر نمیکنم عملی بشه روی موبایل

علی.ج یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 23:01

سلام. میشه بفرمایید برای چه مدت استفاده کروم چه مقدار ساتوشی میده حدودا؟ اگر عضو بگیری چجوری و چند درصد به بالاسری میرسه..؟ ممنون از سایت بسیار عالی شما. و یه سوال شخصی. من تازه دارم شروع میکنم . رو 6500 دلار بود بیتکوین میخواستم بخرم نتونستم سایت راحت و مطمئن ایرانی پیدا کنم متاسفانه که الان هم شد 8900.. میشه یه راهنمایی کنید. اگه حتی به ایمیلم راهنمایی بدید بسیار ممنون میشم. یه نکته ای که بودش اینکه اکثرا قیمتهای ایراینها گرونتر از خارجیهاش بود. در این مورد راهکاری هست بفرمایید. ضمن اینکه مشکل اصلی توی خرید اوله گمونم. بسیار ممنونم.

سلام داخل خود وب سایت کامل توضیح داده شده
هر زیر مجموعه مستقیم 15 درصد و هر زیر مجموعه غیر مستقیم 10 درصد به شما سود خواهند رساند
حتما زیر مجموعه گیری گنید وبه دوستان و اشنایان و کانال های بیت کوین لینک خودتون به اشتراک بزارید این زیر مجموعه ها هستن که شمارو به سود میرسانند
وب سایت ایرانی okex.ir می توانید خرید فروش ارز دیجیتالی را انجام دهید
تمامی سایت های ایرانی گران فروش هستند و سایتی ایرانی نیست بیت کوین ارزان بده مگر اینکه با دلار از سایت های خارجی خریداری کنید
کانال تلگرامی ما
@coindigital

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد