معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

10 دلار رایگان هدیه ویژه

 ایردراپ کیف پول معتبر Coinpayments 

کیف پول معتبر coinpayments هم کوین اختصاصی خودش (CPS Coin) را تولید کرد.
با ثبت نام در سایت کوین پیمنت ، ۱۰۰ سکه رایگان CPS Coin به ارزش ۱۰ دلار دریافت کنید.
واریز مستقیما به کیف پول کوین پیمنت انجام می شود.
لینک:
ثبت نام

یکی از بهترین کیف پولهای نگهداری ارز دیجیتال با قابلیت تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر سایت coinpayment می باشد که زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کند.


ثبت نام




نظرات 19 + ارسال نظر
erfan شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 17:52

سلام دیگه نمیتونم وارد حساب کوین پیمنتم بشم
میگه یوزرم نامعتبر هست
خواهشا کمکم کنین
نزدیک به 1 بیت کوین در کوین پیمنت موجودی دارم
1000 عدد cps کوین دارم
کمکم کنین

سلام کوین پیمنت قبلا به همه کاربران از طریق ایمیل اعلام کرده بود ..کاربرانی که در لیست کشورهای تحریم هستند باید حسابشون خالی کنند
با این حال به ادمین سایت تیکت بدید..ممکن مشکلتون حل کنه

سمیه سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 16:52

سلام چه خبر از cps ? من اصلا نتونستم وارد کانال تلگرامی بشم . شما وارد شدید ؟ خبری هست ؟

araz سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 01:53 http://araz0099

سمیه یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 11:34

دوستان خبری برای CPS نشده . من با یکی از مجریان CPS آقای Samir تو آنیتا حرف زدم . اون نا امیدم کرد . گفت چرا میخوای این را تبدیل به بیت کوین کنی . گفت این سکه یه پاداش وفاداری است که فقط تو کوین پیمنتز کاربرد داره .
البته بعدش پیام را پاک کرد

خیر متلسفانه با ادمین کانال کوین پیمنت در ارتباط باشید

سمیه سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 13:57

اگه تو گروه تلگرامیشون گفتند حتما راسته . ان شالاه اول سال ۹۸ میشه CPS را برداریم

امیدوارم ولی فعلا قیمت پایین تری رو داره
باید صبر کرد به مارکت های بیشتر اضافه بشه

سمیه دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 21:06

سلام من گروه تلگرامییشون را ندیدم . منظورتون کدام گروهه؟ کی اطلاع داده که اواسط مارس لانچ میشه ؟

وارد سایت زیر بشید و سپس وارد گروه تلگرامی
https://www.coinpaymentscoin.com
اگر نتونستید وارد بشید با شماره مجازی امتحان کنید

erfan جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 20:41

سلام مارس 2019 هم رسید ولی متاسفانه هنوز که هنوزه نمیشه CPS کوین ها را برداشت کرد شما راهکاری نداری برای برداشت ؟؟؟

سلام اطلاع دادن که تا اواسط مارس اکسچنج cpsلانچ میشه میتونید وارد گروه تلگرامیشون بشید و با ادمین در ارتباط باشید
از p2pخود والت کوین پیمنتهم میتونید استفاده کنید منتها زمان بره

سمیه چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 18:51

برای من یکبار p2p جواب داد ولی بعد ۵ ماه .‌
دوستان فکر نکنم تا سه چهار ماه دگه شاید اتفاقات خوبی بیفته

سلام انشالله به مارکت های بزرگ اد بشه و همه دوستان بتونند سود خوبی ببرن

کاربر پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 00:53

سلام من درخواست تبدیل CPS Coin‏ رو ‏ p2pبه بیت کوین کردم اما 5روز انجام نشده!چطور؟

سلام این مشکل برای همه هست فعلا رفع نشده

amir شنبه 8 دی 1397 ساعت 19:59

سلام و چه قدر طول میکشه که این 10 دلار رو بشه استفاده کرد؟ 24 ساعت میشه؟

سلام دیگه این سایت 10 دلار به صورت رایگان نمیده

سمیه شنبه 12 آبان 1397 ساعت 11:56

صرافی bitorbit معتبره . منم میخوام بفروشم . یعنی اونجا راحت میشه تبدیل به بیت کوین بشه ؟

بله میشه

mahdigt جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 12:21

اقا من این جایزه رو گرفتم ولی نمیتونم تبدیلش کنم میشه راهنمایی کنید
از گزینه exchange p2p دادم چند روز صبر کردم اتفاقی نیوفتاد برگشت زدم

سلام تا دوماه اینده به صرافی Bitorbit اد خواهد شد

مجید شنبه 23 تیر 1397 ساعت 03:23

سلام من 3 بیت کوین دارم میخواستم منتقلشون کنم به کوین پیمنت
این کیف پول معتبره؟

سلام بله صدرصد معتبر هست و جزو سه کیف پول برتر

Esi دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 02:54

سلام چطورى زیر مجموعه باید گرفت
از کجا لینک بگیرم

سیاوش سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 14:45

سلام دوست من
من با زیر مجموعه گیری ۷۰۰ دلار جمع کردم به نظرت اینا واقعیه یا فیکه؟

سلام باید منتظر موند تا 1 مارس
شما خیلی خوب زیر مجموعه گیری کردید
اگر بتوانید همین زیر مجموعه گیری را روی افزونه ماین که معرفی کردیم انجام بدید به سود به بسیار بالایی میرسید
افزونه ماین مرورگر را از پنل سمت راست دانلود کنید

ali یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 22:04

سلام.ممنون از اطلاعاتتون. چقدر طول میکشه 10 دلار رو اضافه کنه به اکانت.من ثبت نامم تموم شده ولی شارژ نشده.

سلام 24 ساعت یا کم تر

علی یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:17

عجب متقلبایی.جایزه هایی که واسه رفرال داده بودن به من را حذف کردن فقط همون ۱۰ دلار مونده.

این مشکل برای همه بوده حتی برای خود من ..ولی نه همه امتیازهای رفرال رو
طبق اخرین ایمیلی که به این سایت دادم به خاطر ارزش بالای توکن وجلوگیری از اسپمر ها حداقل باید روزی دوبار به اکانت خودتون سر بزنید و یا اینکه تراکنش انجام بدید تا سایت متوجه بشه شما ربات نیستید

مازیار پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 14:14

سلام
من این 10 دلار رو دارم ولی نمیدونم چجوری تبدیلش کنم؟
اینکه گفتید به یک اکسچنج اضافه بشه یعنی چی؟؟

سلام الان نمی توانید برداشت کنید به محض اینکه این کوین وارد فروشگاه خرید و فروش بشه اون وقت می تونید تبدیل به دلار کنید
اخبار را از کانال تلگرامی دنبال کنید
@coindigital

سلام چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 05:59

سلام یعنی این 100 واحد را میشه به دلار تبدیل کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام وقت بخیر
به محض اینکه به یک اکسچنج اضافه بشه میتونید اون رو به دلار یا بیتکوین تبدیل کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد