معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

درآمد فوق العاده بیت کوین از سایت BitcoFarm

وبسایت BitcoFarm اخیرا فعالیت خود را شروع کرده است و این وبسایت با حداقل پرداخت بسیار کم و پرداخت منظم در هفته اول شروع به کار خود توانست به ۱۸۰۰۰ عضو در یک هفته دست پیدا کند.در این وبسایت شما با مشاهده آگهی امتیاز دریافت خواهید کرد و این امتیاز را به موجود حساب خود تبدیل خواهید کرد



بعد از فعال شدن  اکانت خود در نوار ابزار بالا View Ads را کلیک میکنید تا لیست آگهی ها برای شما به نمایش در بیاید


پس از این دیدن آگهی ها ، حالا باید پوینت هارا convert کنید به بیت کوین


شما می توانید با وارد شدن به قسمت open box پلن استخراجی خود را  انتخاب کنید و بیت کوین بیشتری کسب کنید!!!

مطمعن باشید ضرر نمی کنید  حتما امتحانش کنید من بارها از این پلن ها برای استخراج استفاده کردم و درآمدم بیت کوینم  روز به روز در حال افزایش

در این پلن شما باید حساب  credit خود را پر کنید تا بتوانید یکی از پلن های استخراجی را انتخاب کنید
نظرات 64 + ارسال نظر
جعفرعلی پور دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 07:51

سلام آیاپرداختی سایت درست خواهدشدیانه؟من ٨تابیتکوین دربیتکوفارم ونیم بیتکوین دربیتکوماین دارم سرانجام اونهاچی خواهدشد؟چطورمیتونم نقدکنم؟خواهش میکنم زودجوابم روبدهید.ممنون

سلام این سایت دیگر پرداختی نخواهد داشت، فعالیت ممنوع!

خانی جمعه 4 آبان 1397 ساعت 13:49

سلام
من در سایت بیتکوفارم عضو هستم الان
یک گاو 35 روز با دو بطزی شیر
گوسفند 25 روزه با سه پشم
کیک 0.25 با اعتباز یک ماهه
کیک 0.5 با اعتبار 40 روزه
مرغ طلایی 40 عدد به اعتبار میانگین 20 روزه
مرغ سفید 2 عدد به اعتبار 5 روزه
دارم ایا کسی هست بخره ار م؟
ممنون
اینم ایمیل knajaf55@gmail.com

احسان سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 15:45

سلام
لطفا سایتهایی که مشوکل دارن رو از طریق یه پست اطلاع رسانی کنید، که دوستان الکی ثبت نام نکنن

علی رضا چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 13:31

سلام میخواستم ببینم این سایت اسک شده یا نه پرداختی داره

این سایت متوقف شده

آرسام سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 15:10

اوکی
حالا فرایندی که لیست کردم درست بود یا نه؟
کم و زیادش کجاش بود؟

ارزیابی شما در مورد سایت درست بود و همه این مراحل باید انجام بگیره

آرسام یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 09:08

سلام
ببخشید میشه یک بار فرایند برداشت از بیتکوفارم رو بطور کامل با هم مرور کنیم:
(این برداشت من بعد از بررسی هام بوده)

1- دیدن تبلیغات و افزایش موجودی در قسمت Purchase Balance
2- اجاره مرغ ، گوسفند یا گاو و استخراج بیت کوین
3- فروش (sell) بیت کوین بدست آمده توسط مرغ و ... و انتقال به قسمت withdraw
4- ارتقای نوع عضویت (ممبرشیپ) به برنزی و ...
5- واریز وجه از خارج از سایت به میزان 1/2 تا 1/3 میزان موجودی قسمت withdraw بسته به نوع عضویت و میزان ROI آن ممبرشیپ
6- کلیک روی قسمت withdraw برای انتقال به کیف پول اصلی

فقط لطفا هرجاییش رو که کم یا اضافه گفتم بهم بگید تا متضرر نشم
ممنون

سلام در حال حاضر هیچ وجهی را داخل این سایت واریز نکنید

هادی سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 19:58

با عرض سلام و خسته نباشید یعنی سایت بیت کو فارم و بیت کو ماین اسکم و کلاهبرداری هست؟

hamed سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 16:10

با عرض سلام
من رمز ورودم رو فراموش کردم،چطور میتونم بازیابی کنم،ممنون

اذری یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 12:44

سلام گفتید سایت بیکوفارم پرداخت هاش مرحله ای هستش اگه یه برداشت رو بزنیم چند مرحله طول میکشه واریز کنه و کیف بلاک چین هم بعد از واریز ی اول ادرسش تغییر پیدا میکنه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنیم

mostafa سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 14:37

سلام
دوستان محترم کسی اخیرا برداشت داشته از سایت یا نه؟
لطفا جواب بدین من فعالیتم کسی سایت زیاده میخام بدونم سر کاری نباشه بعد سه ماه فعالیت.

Ali6 شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 00:45

سلام جوری که فهمیدم بخوای برداشت کنی (اگه ممبر‌شیپ طلایی داشته باشی) باید حتما ثلث چیزی که میخوای برداشت کنی رو به سایت واریز کنی...اینطور هیچ وقت نمیتونی حسابتو صفر کنی همیشه یه چیزی تو سایت میمونه درسته؟

سلام بله درسته. سایت به صورت مرحله ای واریز می کند

هومن سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 10:20

سلام دوست گرامی من ده روز پیش برداشت زدم و گفت که ایمیل ارسال میشه ولی هنوز برداشت pending هست و ایمیل هم نیومده از طرفی roi هم شده 7500
چرا اینقدر زیاد شده چجوری کمش کنم

این مشکل برای همه فعلا داخل سایت هیچ مبلغی سپرده گذاری نکنید

جواد یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 01:03

سلام
داداش من یه تیکت دادم واسه این سایت واسه برداشت.ی ایمیل از bitcofarmcach@gmail.com واس من اومده ک ۱ میلیون بیتکوین بفرس به یه ادرس و عکس انتقالم بفرس به همین ایمیل چیکار کنم؟شما واسه برداشت مشکلی ندارین؟

سلام من همچین ایمیلی تا به حال دریافت کردم
ولی سایت اعلام کرده که مورد حملات هکرها قرار گرفته و هر ایمیلی که از جانب ما ارسال میشه صحت نداره
ونباید شما همچین مبلغی را واریز کنید
باید صبر کرد تا منتظر پیام ادمین سایت باشیم

علی دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:15

سلام
یه ایمیل از این سایت اومده واسه من که 0.01 بیت کوین بریز به یه ادرس بیت کوین که تو ایمیل داده بعدش میزاره برداشت کنیم اونم ۷۵ درصد بالانس.آیا راسته یا سایت اسکم شده؟به نظر درست نمیاد؟واس شما نیومده؟

سلام وقت بخیر این ایمیل برای من نیومده ممکن فیک باشه
واگرهم از طرف سایت اومده نباید همچین مبلغی واریز کنید ..

مجتبی دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 13:18

درود دوست عزیز
من امروز یادم بود آدرس بیت کوینم رو آپدیت کنم و ساتوشی هارو روی آدرس قبلی انتقال دادم
اما ایمیل کانفیرم برام ارسال نشده
۰.۰۴ بدست آورده بودم و الان صفر شده
یعنی همش پریده؟
یا راه برگشتی هم داره؟

سلام صبر کنید شاید ایمیل براتون ارسال بشه .شاید به در خواست برداشت زیاد کاربران این پروسه طول بکشد

احمد شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 12:03

سلام من 10000 واریز کردم بعد از دو هفته ارور هایی که میداد درست شد که میتونسم کل برداشتیم 0.02 بود برداشت کنم!! خب برداشت که کردم گفت ایمیل تایید برایتان فرستاده می شود که متاسفانه هنوز اون ایمیل دریافت نکردام rol هم شده %203070/150

سلام اگر به شما گفته که برای شما ایمیل میفرستد حتما خواهد فرستاد
منتها به خاطر در خواست زیاد کاربران ممکن است یک مقدار طول بکشد

میلاد شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:05

سلام
مدت زمانی که طول میکشه whitdraw انجام بشه تو این سایت حداقل چقدره؟

سلام واریز آنی هست
در مواردی خاص تا 4ساعت

مجتبی پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 17:14

سلام وقت بخیر
من ۹۰۰۰ تا ساتوشی به این سایت انتقال دادم اما موقعی که میخوام انتقال بدم این پیام میاد
Notice: Undefined index: estimated_network_fee in /home/bitcofarm/public_html/modules/virtual_core.php on line 766
You can cashout: 0.00000351
Transaction Fee: 0.00000000
You will receive: 0.00000351

میشه بفرمائید safe والت کدومش میشه؟

سلام وقت بخیر این مبلغی قابل برداشت نیست ..حداقلی که انتقال داده میشه 10 هزار ساتوشی

علی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 22:51

من بیتکو فارم رو میگم ؟
بالانس من 1.5

چند روز هست که سایت پرداخت نکرده باید صبر کنید این مشکل هر ازگاهی پیش میاد

علی سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 20:54

سلام با تشکر از پاسخ سریع
من وقتی ویدراوینگ میکنم این متن میاد


Notice: Undefined index: estimated_network_fee in /home/bitcofarm/public_html/modules/virtual_core.php on line 766
You can cashout: -0.00021745
Transaction Fee: 0.00000000
You will receive: -0.00021745

0.005 بیتکوین سرما یه گذاشتم و پول تخم و پشم و ... شده 1.5

واقا کلافه شدم

سلام مقدار والت safe رو حداقل بالای 0.1برسونید تا بتونید از سایت برداشت کنید

علی یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 00:45

سلام با تشکر از پاسخ شما
من از حسابم به حساب بیتکو فارم 0.005 واریز کردم ولی در قسمت ROI هیچ عددی ننوشته چیکار کنم ؟

سلام نباید عددی بنویسه موقع دپوزیت شما هر مقدار که برداشت کنید عدد صفر افزایش پیدا میکنه

امیر پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 19:55

سلام بله واریز درست انجام شده . دوبار هم واریز انجام دادم شما هم یک نگاه بکنید .بازم ممنون

https://blockchain.info/tx/65dac6e2606bd361161bdb32b6c2fe64646c1595f3c03acd9419af259dc3ffae



https://blockchain.info/address/3ME8B7XVMBpbzkdzrgp6Z2E9tvEQyVRX7h

از قسمت منوی بالای سایت account وارد قسمت statistics بشوید
اگر مبلغی واریز شده باشه قسمت Total Deposit نمایش داده میشه

امیر چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 17:06

سلام .دوست عزیز من چند روز پیش به بیت فارم پول واریز کردم اما هنوز نیومد به حسابم چند باربرای پیشتیبانی نوشتم اما جوابی نیومده راهی برای پیگیری هست.ممنون

سلام چک بکنید که مبلغ واریزی تون تایید و کانفریوم خورده یا نه
متاسفانه تیم ساپورت این سایت به کاربران پاسخ نمی دهند

reza salarvand دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 19:49

سلام چه مقدار تو سایت سرمایه گذاری کنیم ؟
اسکم نیست سایت ؟ خودتون برداشت دارین الان ؟
ممنون که جواب میدین

سلام وقت بخیر
خیر در حال حاضر این سایت پرداختی دارد
کم ترین میزان ممکن را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید سرمایه گذاری در هر سایتی همراه با ریسک هست
برای بهبود سرعت از ربات معرفی شده در داخل وب هم می تونید استفاده کنید

امیر دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 12:17

سلام رمز عبور حسابم در بیت کوین فارم فراموش کردم نمیتونم وارد بشم و بازیابی رمز عبور هم نداره چکار باید بکنم

سلام متاسفانه کاری نمیشه کرد
مگر اینکه به ادمین سایت تیکت بدید..که معمولا به ندرت جواب میدن

مهدی شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 02:14 http://btcone.lxb.ir

سلام خدمت مدیر محترم سایت
اقا در بخش deposit باید از حساب بیرون (بلاکچین) پرداخا کنیم؟
یا از حساب خود اکانت داخلی هم میشه؟ لطفا توضیح بدید

سلام باید از بیرون سایت پرداخت کنید و از حساب داخل سایت امکان پذیر نیست

حافظ پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 09:29

سلام
ممنونم که جواب میدین
منظورم این بود که من و خواهرم با دوتا IP مختلف کار کنیم از یک مودم و یک اینترنت استفاده نکنیم

سلام خیر موردی نداره

حافظ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 19:00

سلام
ما در منزل دوتا کامپیوتر داریم آیا امکانش هست که با دوتا adsl جداگانه و دو تا مودم جداگانه دوتا username داشته باشیم و جداگانه فعالیت کنیم ؟
ببخشید من تازه کار هستم تجربۀ شما میتونه منو از انجام یه اقدام اشتباه دور کنه .
امیدوارم همیشه موفق باشین

سلام وقت بخیر
اصلا به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه از دو یوزر در یک سایت استفاده کنید ،اینگونه سایتها به محض فعالیت مشکوک از کاربران فورا اکانت کاربر را مسدود میکنند

saeed شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 00:04

سلام
بعد از دپوزیت کردن 3 برابر میتونی برداشت کنی
این 3 برابر که تیکه تیکه میده چقدر زمان میبره؟
هر چند روز میتونی دپوزیت کنی و برداشت کنی؟

سلام
میانگین سه برابر
بستگی به خروجی سایت داره گه تو هر مرحله چه قد به کاربران پرداخت میکنه
دپوزیت کردن محدودیت نداره
برداشت بستگی به نوع اکانت شما (رایگان برنزی نقره ای طلایی) به ترتیب 6 و5و4و3 روز میتونید برداشت کنید

saeed جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 23:24

سلام
بعد از دپوزیت کردن که سه برابرش رو میشه برداشت کرد
هر مبلغی که داخل بالانس باشه رو با کسر هزینه ارسال میشه برداشت کرد؟
یعنی اگه سه برابر مبلغ دپوزیت داخل بالانس باشه؟

سلام هزینه فی رو تو هر انتقالی سایت برای شما نظر میگیره و از بالانس شما کم میکنه

erfan سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 11:35

ممنون بابت جواب ولی وقتی وارد قسمت ساپورت میشم میزنه
You need to login your account!
یعنی برای ارسال تیکت حتما باید وارد سایت بشم
به خدا تا به حال همچین سایتی ندیده بودم که گزینه مهم فراموشی پسورد نداشته باشه همه زحماتم به باد رفت

اگر دپوزیت نکردید اشکالی نداره
از اینجا به بعد دقت کنید تو بخش واردکردن اطلاعات کاربری در داخل هر سایتی

erfan یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 07:49

سلام من پسوردمو فراموش کردم ببین چه سایت درپیتیه که گزینه فراموشی پسورد نداره و وقتی هم نتونم وارد حسابم بشم نمیتونم تیکت بزنم کلی وقت براش گذاشتم
شما میگین چیکار کنم؟

سلام من هم چک کردم متاسفانه تغیر رمزعبور مجدد رو به ایمیل ارسال نمیکنه
از قسمت ساپورت به ادمین سایت تیکیت بدید

reza پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 06:07

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
یکی بهم کمک کنه ممنون میشم یکی که از این سایت کامل سر در میاره من هرچی پویینت جمع کردم تبدیل کردم به بیت کویین بعد زدم رفت تو دپو سایت نمیدونم چی به چیه چیکار کردم چجوری میشه برداشت کرد یا جریان این روا چی هست اگه کسی میتونه کمکم کنه به من تو تلگزام پیام بده من تو خیلی سایتا نیستم کمکم کنه و سایتهای خوبی که خودش کار میکنرو بده با لینکش عضو شم ممنون میشم
09363763840

سلام شما فکر میکنم هرچی استخراج کردید را وارد حساب دپوزیت کردید که این قابل برگشت نیست و مجددا باید ماینر استخدام کنید و دوباره کار استخراج از سر بگیرید

امیرحسین چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 15:32

این مبلغی که ما سرمایه ګزاری میکنیم رو میشه باز برداشت کرد یا میسوزه اون مبلغ

شما سرمایه گذاری میکنید که به سود برسید
اگر بسوزه که به جایی نمیرسید
اصل سرمایتون رو هم میتونید برداشت کنید

امین چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 12:59

سلام خدمت شما
من در سایت بیتکوفارم به 0.02 رسیدم و اکانت طلایی هم دارم
اگه 0.001 به سایت دیپازیت کنم
در چه مدت می تونم سه برابرش رو دریافت کنم؟؟

سلام برداشت در چندیدن مرحله و به صورت تیکه تیکه به شما انجام می شود فاصله هر پرداخت 5 روز هست

امین سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 12:34

با سلام
تو قسمت payments چطور بعضی ها ۱ بیت کوین خارج کرده اند
لطفا روندش رو برای ما هم به زبان ساده توضیح دهید

سلام وقت بخیر
خب مسلما کسانی که این مقدار برداشت دارند سرمایه گذاری بالا و زیر مجموعه های قوی دارند
و روند خاصی هم ندارد شما اگر تازه کار رسید به هیچ عنوان نمی توانید این مقدار برداشت کنید

امین سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 11:37

با سلام خدمت شما
(بیتکوفارم)
می خواستم بپرسم ROI چیست و چطور میشه افزایش داد؟
اگه من به طلایی آپدیت کنم و بعد مقداری واریز کنم به بیتکوفارم می تونم سه برابرش رو به حسابم بلک چاینم واریز کنم؟
لطفا ساده توضیح دهید

لطفا نظرات پایین تر را با دقت دنبال کنید
این سه برابر خروجی به صورت یکجا به حساب شما واریز نمیشه و در چندین مرحله طول خواهد کشید تا پرداخت بشه

پدرام دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 23:11

سلام

من 0.003 بیت کوین دیپوزیت کردم الان اومدم برداشت کنم اینجوری به من پیغام داد

You can cashout: 0.00006381
Transaction Fee: 0.00046018
You will receive: -0.00039637

این یعنی حساب منو منفی می کنه؟ یعد اینکه چرا انقدر کارمزد زیاد کم می کنه نسبت به برداشت ؟ همیشه اینجوریه یا باید کار خاصی انجام بدم ؟

سلام چند وقتی هست که خروجی سایت کم شده پیشنهاد میکنیم فعالیت تون را بیشتر کنید تا مقدار خروجی افزایش پیدا کن
هزینه تراکنش به گفته سایت بر حسب بلاکچاین هست و سایت نمی تواند کم تر از این مقدار انتقالات رو انجام دهد این هزینه هر ساعت کم و زیاد می شود و نیازی نیس کاری انجام دهید

محمد جمعه 29 دی 1396 ساعت 22:32

با سلام من از بیتکوفارم الان 1بیت کوین استخراج کردم از فروش سیر گاو و پشم و تخم مرغها الان برای انتقال به کیف پولم مشکل دارم اکانتمم طلایی کردم ولی نمیدونم تا چقدر میتونم یکجا انتقال بدم و به چه روش اگه راهنماییم کنید ممنون میشم خیلی وقت گذاشتم رو این سایت ممنون از شما

سلام لطفا نظرات رو دنبال کنید

امیرحسین چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 13:01

سلام برای د\وزیت کردن به هر حساب یه شماره حساب بیت کوین جدا میده؟ چجوری باید اثبات کنم که من ریختم اون مقدار بیت کوین رو؟

سلام خیر هر اکانکت یه ادرس بیت کوین مجزا داره

reza سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 23:41

سلام
ممنون که جواب میدین
سایت wimoneyچطوره ؟
ایا اسکم هست یا نه ؟

سلام اسکم نیست منتها با احتیاط فعالیت کنید

احمد سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 22:41

سلام برای برداشت 0.00010000 ساتوشی واریز کنم کافیه؟آیا میتونم برداشت کنم؟و اینکه چقدر میتونم برداشت کنم؟
ممنون

سلام اگر نمیخواید سرمایه گذاری کنید کمترین حالت ممکن را روی 0.001 بگیرید
هر مقدار که دپوزیت کنید نسبت به میزان ROI شما میتونید خروجی داشته باشید
برای افزایش میزان ROI اکانت را به حالت طلایی در بیارید

emogirl سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 18:41

سلام من الان نزدیک 0.05 بیت از دیدن تبلیغات به دست اوردم میخوام گوسفند بخرم اما شنیدم که سایت اسکم شده میخوام بدونم واقعا اسکم شده یا هنوز پرداخت داره و اینکه خرید گوسفند خوبه یا نه ممنون میشم جواب بدید

سلام فعالیت در این گونه سایت ها همراه با ریسک هست ولی خبر رسمی درباره اسکم شدن این سایت منشر نشده
خریدن ماینر بر میل و سلیقه خودتون هست قبل از خرید دقت کنید چون دیگر قابل برگشت نیست

پدرام سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 17:07

سلام
توی گزینه های box هرکدوم از جعبه ها رو که خریداری کنیم تمامی گزینه هایی که زیرش نوشته شده رو به ما میده ؟

سوال بعدی اینکه تمامی گزینه ها زیرش نوشته شده 0.5 گیفت این رو می دونم که منظورش این هست که اجازه ی برداشت این مقدارو به ما میده . میخوام بدونم این اجازه برداشت هم تاریخ انقضا داره یا خیر ؟ و اینکه اگر نصبت به ROI میزان برداشت ما تموم شده باشه بازهم این گیفت این اجازه رو میده ما برداشت کنیم یا خیر ؟
ممنون از اینکه وقت میذارید و پاسخ می دید

سلام .
این قسمت برای استخراج فوری 7 روزه هست که پیشنهاد نمیکنیم

برای استخراج ماینر استخدام کنید
خیر تاریخ انقضا ندارد اگر roi شما از مرز مورد نظر عبور کنه، سایت اجازه برداشت به شما نمیده و دوباره باید دپوزیت کنید

yekta دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 00:39


سلام خسته نباشید
ببخشید
خواستم بدونم که در سایت بیتکوفارم و بیتکوماین
آپشن هایی وجود داره که زمانبندی ندارند و 30 روزه نیستند
مثل گاو و گوسفند در بیتکوفارم و معدنچی الماس
من در سایت بیتکوماین قسمت FAQ خواندم که اگ معدنچی الماس رو برای اولین بار خریداری کنیم
10 روز کار میکنه و متوقف میشه و 4 انتخاب میده که باید خودمون انتخاب کنیم
و برای اونا باید پول داد و نکته اینجاست که اون پول و نمیشه از سود های که بدست میاریم و قابل برداشت شدن هستن بدیم
باید پول نقدی واریز کنیم تو حساب یا از تبلیغات دربیاریم که شارژ بشن
و هرماه باید اینکارو کرد
الان یکی از سوالاتم اینه که برای بیتکوفارم هم واسه گاو و گوسفندش چنین چیزی هست؟ یعنی باید با پول های نقدی خودمون که واریز میکنیم هر بار شارژشون کنیم
یا اینکه با پول که از سود درآوردیم هم میشه اینکارو کرد
اگه میدونید اینو هم برای بیتکوماین و بیتکوفارم بگین
سوال دومم اینه که من اگ توی بیتکوفارم مرغ بخرم بخوام بعدها دوباره مرغ بخرم میتونم از سود تخم مرغها بخرم یا باید حتما با پول واریز نقدی و پول تبلیغات اینکارو کنم؟

سلام وقت بخیر
سوالات شما تکرار سوال قبلی تون هست
نیاز نیس که حتما شما از طریق واریز میزان اکسپایر طولانی کنید، شما سود استخراج رو هم میتونید وارد حساب سپرده تون کنید و دوباره اقدام به خرید ماینر کنید
و سوال اخر هم اینکه نیاز نیس برای خرید ماینر هر دفعه واریز کنید با سود استخراج و تماشای آگهی هم میتونید ماینر استخدام کنید
برای سایت بیتکو ماین هم از پنل سمت راست وارد صفحه (بیتکو ماین ) بشید و نظرات دوستان رو دنبال کنید
نحوه عملکرد دو سایت تقریبا یکی هست
موفق باشید.

الیاس شنبه 9 دی 1396 ساعت 19:42

سلام خسته نباشید
واقعا از قدرت پاسخگویی کمال تشکرو دارم
ولی من یک چیزی برام خیلی مبهم هست در این سایت
حالا ممکنه دوستان قبلا هم پرسیده باشند ولی من به جواب خاصی نرسیدم
اگ میشه این و شفاف توضیح بدید ممنون میشم
اگ من برای مثال 0.002 بیت کوین از حسابم واریز کنم به سایت بیتکوفارم
برای برداشت های بعدیم دیگه نیازی به واریز پول نیست؟
اخه من شنیدم که مثلا 0.002 تا بدی به اندازه ی 3 برابر اون خواهی گرفت
خوب من الان فرض کنید کلا 0.006 تا از سایت برداشتم که 3 برابر 0.002 میشه
حالا بخوام بردارم باید بازم پول واریز کنم که بتونم 3 برابرشو بردارم؟
یا دیگه نیازی نیست؟

سلام ممنون از شما
شما هر مقداری که دپوزیت کنید نسبت به ROI برداشت خواهید کرد
تا جایی که سایت دیگه اجازه برداشت نمیده و از شما میخواد که دوباره دپوزیت کنید
به این معنی نیست که بایکبار واریز برای همیشه برداشت کنید

ارشام جمعه 8 دی 1396 ساعت 05:58

با سلام
مرسی که وقت میزارید و سریع جواب میدید.
من همونم که گفتم نیم بیت کوین جمع کردم
شما اگه خودتون باشید بنظرتون چقدر سرمایه گذاری کنم که بتونم هر ماه 0.04 بیت کوین برداشت کنم از سایت .
امروز اکانت طلایی رو هم گرفتم و roi من 960/300
ممنون از راهنماییتون

سلام وقت بخیر
به علت اینکه این سایتها اینده نامشخصی دارند پیشنهاد نمیدیم سرمایه گذاری بالایی انجام بدید
سعی کنید کم کم و خرد خرد دپوزیت و برداشت کنید.واحتیاط داشته باشید

معین پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 01:26

سلام
بنظرتو بهتر نیست که بالانس که جمع شد دوباره انتقالش بدیم و دوباره باهاش پلن بگیریم که سودمون بیشتر بشه ، یا اینکه بزاریم بالانس جمع بشه ؟
چون اینطوری میشه چندین بار باهاش پلن گرفت

سلام وقت بخیر
خب این موضوع سلیقه ای، شما اگر نیاز به برداشت ندارید دوباره می توانید همون مبلغ رو سپرده گذاری کنید و به سود بیشتری برسید

ارشام پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 01:16

من چند ماه رو این سایت وقت گذاشتم و به نیم بیت کوین رسیدم ،
حالامیگین که خیلی کم کم پول رو میده ، اینطور که میگن حتی اگه چند بیت کوین همداشته باشی در سال چند صدم بیشتر نمیتونی برداشت کنی ، درسته؟
لطفا جواب بدید که من ادامه بدم یا نه ، چون خیلی روش وقت گذاشتم ،

نه این موضوع صحت نداره در سال چند صدم!!
شما اگر نیم بیت کوین داشته باشید باید متوجه باشید مقدار خروجی تون چه قدره
این سایت به طور کامل به شما پرداخت انجام نمی دهد و باید صبوری کنید تیکه تیکه برداشت کنید

Ayhan سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 10:26

و یه سوال دیگه مگه نمیگید حداقل موجودی برای پرداخت باید 0.02باشه پس چرا تو قسمت پرداختیای سایت پرداختی0.00003 بیت کوینم بود؟؟

سلام این سوال چندیدن بار پاسخ داده شده لطفا قبل از درج نظر حتما نظرات برخی از دوستان را مطالعه کنید
وقتی شما به حداقل برداشت میرسید ..سایت مبلغ مربوطه را یکجا به شما پرداخت نمی کند
و به صورت تیکه تیکه طی یک بازده زمانی به حساب شما انتقال میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد