معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

استخراج از سایت بیتکوین ماین Bitcoin mine

وبسایت bitcomine اخیرا فعالیت خود را شروع کرده است و این وبسایت با حداقل پرداخت بسیار کم و پرداخت منظم در هفته اول شروع به کار خود توانست به ۱۸۰۰۰ عضو در یک هفته دست پیدا کند.

در این وبسایت شما با مشاهده آگهی امتیاز دریافت خواهید کرد و این امتیاز را به موجود حساب خود تبدیل خواهید کرد در روز شما 40 اگهی 10 امتیاز مشاهده میکنید

که هر امتیاز 10 امتیاز برابر با 100 ساتوشی است یعنی اگر 40 آگهی مشاهده کنید400 امتیاز خواهید گرفت که اگر به بیت کوین تبدیل کنید 40000هزار ساتوشی به شما تعلق میگیرد

نحوه کار :

ابتدا درسایت bitcomine ثبت نام میکنید(عضویت)



بعد از فعال شدن  اکانت خود در نوار ابزار بالا View Ads را کلیک میکنید تا لیست آگهی ها برای شما به نمایش در بیاید

نزدیک به 40 آگهی  روزانه برای شما آپدیت می شود که هر آگهی برابر با   10point است

هر 10 پوینت برابر با 100ساتشوی است (یعنی اگر شما 40 آگهی مشاهده کنید 40000ساتوشی به حساب کیف پول شما در سایت واریز می شود)

مانند تصویر زیر :



پس از این دیدن آگهی ها ، حالا باید پوینت هارا تبدیل به بیت کوین کنید (در نوار ابزار بالا گزینه Account  کلیک کنید

که مانند تصویر زیر عمل کنید



روی  convert کلیک کنید و این صفحه برای شما نمایش داده میشود



شما می توانید با وارد شدن به قسمت open box پلن استخراجی خود را  انتخاب کنید و بیت کوین بیشتری کسب کنید!!!

مطمعن باشید ضرر نمی کنید  حتما امتحانش کنید من بارها از این پلن ها برای استخراج استفاده کردم و درآمدم بیت کوینم  روز به روز در حال افزایش

در این پلن شما باید حساب  credit خود را پر کنید تا بتوانید یکی از پلن های استخراجی را انتخاب کنید (باید حتما حساب والت شما به 0.002 برسد تا بتوانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید)

در اینجا استخراج شما به 4 روش انجام میشود

زغال سنگی   برنزی     نقره ای   طلایی

مانند تصویر زیر:

 

شما حتی می توانید در قسمت store  نو ع کارگر خود را انتخاب کنید  تا سریع تر استخراج را برای شما انجام دهد

که ما این صفحه را برای شما عزیزان به زبان فارسی ترجمه کرده ایم






آموزش کسب درآمد از بیتکو ماین Bitcomine

روش کار در این وب سایت به این شکل است که شما با مشاهده آگهی امتیاز دریافت می کنید و این امتیاز را می توانید به موجودی حساب خود تبدیل کنید و با آن نسبت به خرید کارگر یا ماینر اقدام کنید و در مرحله بعد شما درآمد حاصل از کارگرها را می توانید به کیف پول خود بریزید.

همچنین در سایت Bitcomine به صورت هفتگی ۱ بیت کوین بین ۱۰ نفری که بیشترین میزان کلیک بر روی آگهی داشته اند تقسیم خواهد شد.

روزی بیست آگهی به ارزش 100 ساتوشی

هر وقت به 0.00200000 بیت کوین رسیدین می توانید دریافت کنید.

کسب درآمد از زیرمجموعه ها:

درآمد کسب شده از هر زیر مجموعه 50%

فروش هر معدن: 0.000012

فروش الماس: 0.000600

فروش جواهرات: 0.001000

ارتقاء حساب: 10%

آموزش ثبت نام در سایت Bitcomine

 


روی لینک ثبت نام بالا کلیک کنید و وقتی که وارد سایت شد از منوی بالا روی Register کلیک کنید و  اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

Full name: اسم کامل خود را وارد کنید.

Username: نام کاربری خود را وارد کنید.

Password: یک رمز عبور برای وارد شدن به سایت.

Password again: رمز خود را تکرار کنید.

Email: ایمیل خود را وارد کنید.

Email Again: ایمیل خود را دوباره وارد کنید.

TOS | I read and aggree. تیک این گزینه یعنی شما قوانین سایت رو قبول دارید.

I’m not a robot: تیک کد امنیتی گوگل رو هم بزنید که مشخص باشه شما ربات نیستید. (یا کد کپچا)

روی Register کلیک کنید. ثبت نام شما کامل شد. سپس یک ایمیل فعالسازی برای شما فرستاده میشود که باید آن را تایید کنید.

خلاصه ای از قوانین سایت Bitcomine

مثلا حداقل سن 18.

انتقال و یا فروش حساب ها ممنوع است.

شما فقط می توانید یک حساب داشته باشید هر تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب منجر به خاتمه تمام آنها خواهد شد.

فقط یک حساب کاربری در هر کامپیوتر اجازه مشاهده تبلیغات را دارد. اگر بیش از یک حساب در کامپیوتر مشاهده شود، تمام آن حساب ها بلافاصله به طور دائم به حالت تعلیق درآمده در میاید.

پس از 10 روز عدم فعالیت، حساب شما به طور موقت به حالت تعلیق درآمده و بعد از 60 روز عدم فعالیت، به طور دائم به حالت تعلیق در خواهد آمد.

روش های فعالیت در سایت Bitcomine

از بخش Login وارد سایت Bitcomine شوید.

Username: نام کاربری خود را وارد کنید.

Password: رمز ورود خود را وارد کنید.

I’m not a robot: تیک کد امنیتی گوگل رو هم بزنید که مشخص باشه شما ربات نیستید. (یا کد کپچا)

بخش View Ads

بعد از ورود به اکانت خود در نوار ابزار بالا View Ads را کلیک کنید تا لیست آگهی ها برای شما نمایش داده شود.

نزدیک به 20 آگهی  روزانه برای شما آپدیت می شود که هر آگهی برابر با 10point است.

هر 10 پوینت برابر با 100ساتوشی است (یعنی اگر شما 20 آگهی مشاهده کنید 20000 ساتوشی به حساب کیف پول شما در سایت واریز می شود)

پس از این دیدن آگهی ها ، حالا باید پوینت ها را تبدیل به بیت کوین کنید در نوار ابزار بالا گزینه Account  کلیک کنید و در قسمت POINT گزینه Convert رو انتخاب کنید تا امتیاز ها به بیت کوین تبدیل شود.

بخش open box

شما می توانید با وارد شدن به قسمت open box پلن استخراجی خود را انتخاب کنید.
در این بخش شما باید حساب credit خود را پر کنید تا بتوانید یکی از پلن های استخراجی را انتخاب کنید (باید حتما حساب والت شما به 0.002 برسد تا بتوانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید)
در اینجا استخراج شما به 4 روش انجام میشود

زغال سنگی
برنزی
نقره ای
طلایی

بخش فروشگاه store

در این بخش می توانید معدنچی بخرید تا درآمدتون زیاد بشه

بخش  معدن Mine

استخراج از سایت Bitcoin mine

من این بخش رو خیلی دوست دارم با طراحی باحال و صدا باحال شما رو جذب میکنه. در این بخش معدنچی ها دارن بیت کوین استخراج میکنن.

بخش Diamond Mine

این بخش نیاز به معدنچی الماسی دارد. باید از فروشگاه بخش store خرید کنید.

بخش Jewelery

در این بخش می توانید جواهرات خرید فروش کنید.

بخش انجمن Forum

این بخش مربوط به انجمن سایت است.

بخش پرداخت ها Payments

این بخش آخرین پرداختی های سایت رو نشان می دهد.


به درخواست کاربران عزیز تصویر از اثبات پرداختی این سایت در تاریخ دی 1396





ترفند عااااالی مخصوص سایت بیتکوفارم و بیتکوماین برای اولین بار توسط برنامه نویسان ایرانی!!!

برای اطلاعات بیشتر لینک زیر را کلیک کنید

کلیک کنید



نظرات 150 + ارسال نظر
mohi پنج‌شنبه 16 خرداد 1398 ساعت 15:01

سلام ببخشید میخواستم بگم چگونه میشه بیت کوینها رو به کیف پول اصلیم انتقال بدم خواهش میکنم کامل توضیح بدید ممنون

سلام این سایت پرداختی ندارد و متوقف شده

peyman یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 03:19

سلاموقت بخیر
۱- این سایت برداشتی داره bitcomine????
۲-دیپوزین از بیرون سایت یعنی چی ؟؟؟؟
لطفا ممنون میشم پاسخم بدید .

سلام این سایت متوقف شده

جعفرعلی پور شنبه 14 اردیبهشت 1398 ساعت 08:17

سلام آیاسایت های بیتکوفارم وبیتکوماین درکشورهای ترکیه وعراق وسایرکشورهاهم برداشتی ندارهونمیتوان نقدکرد؟

سلام ربطی به کشورهای دیگه نداره..کلا سایت اسکم شد

جعفرعلی پور یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 23:11

چگونه میتونم به ادمین سایت تیکت بدم؟

جعفرعلی پور یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 01:15

سلام من دراکانت بیتکوماینم یک بیتکوین بودبعدازچندروزسرزدم یدم که صفرشده آیاسایت خودش کلاهبرداری کرده یانه؟پس چطورمیشه برگردوندلطفامنوراهنمایی کنید.

سلام خیلی وقته گفتیم این سایت رو فعالیت نکنید و کلاهبردار است
به ادمین سایت تیکت بدید

جعفرعلی پور دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 15:10

کسی تونسته تواین مدت برداشت کنه؟

جعفرعلی پور یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 23:16

سلام خوبین؟ببخشیدسایت بیتکوماین هنوزهم براشتی نداره؟چون بعضی هامیگن مابرداشت میکنیم امانمیدونم اعتمادکنم یانه

سلام به نظر من فعالیت نکنید بهتره
با این حال نظر نهایی با خودتون

جعفرعلی پور دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 07:10

سلام کدوم سایت معتبروجوددارن برای رسیدن به بیت کوین وبرداشت حساب که واقعاپول بده بعداکلاهبرداری ازآب درنیاد؟ویکی هم سایت فری بیتکون چطوره؟

سلام
پنل سمت راست "پرسود ترین و بهترین سایت های کلیکی "
کلیک کنید
تمامی سایت ها معتبر و با اثبات پرداخت

sobhan دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 20:16

با عرض سلام و خسته نباشید
یه سوال داشتم میخواستم بدونم وقت گزاشتن روی این سایت نتیجه مثبتی داره و در اخر میشه ازش بیت کوبن برداشت کرد ؟؟؟
و برداخت بیت کوین به حساب بلاک چین انجام میشه ؟؟؟

سلام این سایت خیر
از سایت های دیگری گه گذاشتیم استفاده کنید

جعفرعلی پور چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 08:22

سلام ایامیشه ایمیلی روکه به حساب بیتکوماین دادیم تغییربدیم؟

سلام خیر نمی شود

رضا جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 13:55

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم شما میگید پرداختی نداره؟ اما تو سایت قسمت
payments هر روز مبالغی رو میزنه ک پرداخت کردن اون الکیه؟؟؟ یا جدیدا باز راه افتاده؟
میشه یه راهنمایی کنید؟لطفا

سلام فیک هستند

جعفرعلی پور چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 07:34

باسلام آیاپرداخت سایت درست خواهدشدیانه؟ماخیلی زحمت کشیدیم توسایت میتونیم چکارکنیم؟

سلام سایت چند ماهی هست از کارافتاده

جعفرعلی پور پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 ساعت 09:16

سلام من 400000تومان پول به حساب سایت زدم به این امیدکه برداشت کنم اماسایت برداشتی نمیده ایاامیدی هست که سایت درست بشه وبتونم برداشت کنم ؟اون حسابی که زدم توحساب سایت میمونه که بااون برداشت کنم؟ویابایدبازپول بزنیم ؟توروخدازودجوابم روبدیدچون من فعلاضررکردم.

سلام این سایت متاسفانه پرداختش متوقف شده قبل از واریز خوب پرس جو و تحقیق کنید

amin شنبه 15 دی 1397 ساعت 22:20

سلام این سایت جدیدا پرداختی داشته؟ بعضیا گفتن اسکم هست؟

سلام خیر پرداختی ندارد

amir` پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 15:03

سلام
ببخشید من تازه شروع کردم

الان توی قسمت والت من 28200 هست _ برای اینکه به حساب بلاک چین انتقال بدم باید کدوم منو را انتخاب کنم ؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

Fery پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 02:37

سلام.یکی بگه بلاخره از این سایت میشه برداشت کرد یا وقت نذاریم؟؟

lind جمعه 20 مهر 1397 ساعت 21:47

سلام و ارز ادب
می خواستم از مدیر محترم سایت در خواست کنم توضیح بده که چطوری پولی که در سایت به قسمت والت ریخته شده رو در حساب بلاک چین بریزیم
باتشکر

mahdi جمعه 6 مهر 1397 ساعت 18:41

سلام
لطفا بفرمایید برای 100.000 تا ساتوشی چقدر باید deposit بشه

سلام در این سایت سرمایه گذاری نکنید

علی پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 23:53

سلام خسته نباشید. من همه ی نظرات را خواندم.الان میخواستم بدونم وضعیت سایت با توجه به زمانی که گذشته چگونه هست ؟ هنوز هم نباید پول واریز کرد ؟؟؟ و اگه ن مشکل چیه واریز کنیم نمیتونم برداشت کنیم ؟؟؟

سلام این سایت دیگر پرداختی ندارد

ebrahim ba پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 17:49

سلام چند وقته دارم روی bitcomine کار میکنم معدنچی هم دارم ولی استخراج نمیکنه معدنچی داره کار میکنه ولی چیزی استخراج نمیشه علتش چیه؟

ابراهیم دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 09:16

سلام، میشه بگید جریان ای دیپازیت چیه؟
چطوری باید ساتوشی هارو از والت به حسابم انتقال بدم؟

Amin saki چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 15:42

سلام، میشه بگید جریان ای دیپازیت چیه؟
چطوری باید ساتوشی هارو از والت به حسابم انتقال بدم؟

nikan سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 13:03

سلام
تونستم ادرسمو وارد کنم ولی وقتی میخوام انتقال بدم به حساب از طریق deposit یه ادرس دیگه نشون میده و نمیشه تغییرشم داد... جرا اینطوریه؟؟اگه نشه اصلا به حساب منتقل کرد که دیگه جه فایده داره؟؟

سلام ادرس دیپازیت فرق میکنه و هر اکانت و کاربر یک ادرس مخصوص برای واریز داره
در حال حاضر هیچ وجهی را دا خل سایت واریز نکنید

nima سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 23:19

ایا میشه ساتوشی های دریافتی این سایتو بر روی سایت کوین پات انداخت چون من با بلک چین مشکل دارم یعنی اولا فیلتر شکن میخواد وثانیا الان هر چی رمز ورود بهش میدم قبول نمیکنه میشه راهنماییم کنین تو رو خدا مرسی

خیر نمی شود از یک والت دیگری جز بلاکچاین استفاده کنید

حسین سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 11:26

سلام من پوینت هامو به بیت کویین تبدیل کردم . حالا خودکار میره ه حسابم یا باید برای انتقال به حسابم کار دیگه ای هم انجام بدم ؟ لطفا بهم بگید . و اینکه حداقل برداشتی سایت چع قدر ؟ من میزان پوینتی که به بیت کوینی تبدیل کردم 004. و رفت تو بخش والتم . حالا خودکار ریخته میشه به حسابم بلاک چینم ؟

سلام لطفا نظرات را دنبال کنید

حامد آزادی دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 07:00

سلام
ببخشید مگر قرار نیست هر معدنچی روزانه DM یک کیلوگرم از محصول رو تولید کن و پرداختی حدود DE رو داشته باشن!
پس چرا روزانه هیچ محصولی از طرفشون برداشت نمیشه! نحوه کار با ماینر هارو میشه توضیح بدید!

شما باید هر روز استخراجی که توسط ماینر ها انجام میشود را برداشت کنید اینطور نیست که اتومات به حساب شما ریخته شود

Elhammahmuodi دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 10:21

سلام خسته نباشید!
در نظرات خوندم که سایت بیت کوماین مشکل پیدا کرده!
اول میخواستم بدونم که ایا درست میشه یا دیگه فعالیت نکنیم؟دومم که ایا باید حتما از بیرون به سایت دیپوز کنیم یا از حسابمون داخل خود سایت بیتکومان میشه دیپوز کرد؟

سلام وقتبخیر
خیر دیپوزیت فقط باید از بیرون سایت صورت بگیره.تا برداشت از سایت انجام بشه

علی یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 18:02

سلام
هنوز سایت برای withdraw قرعه کشی میکنه ؟
لطفاً هرموقع این مشکل سایت حل شد به ما اطلاع بدین
تشکر

Naeim شنبه 2 تیر 1397 ساعت 22:25

مشکلات دیپوزیت به سایت کی حل میشع که ما بتونیم شروع کنیم :(

امیر دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 00:28

سلام میخواستم بدونم تو سایت اتریو ماین فعالیت کنم؟ بعد حد اقل دیپوزیتش چقدره؟ تا بتونم برداشت کنم

سلام تو این سایت حداقل واریزی 0.01 اتریوم هست

Paiman سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 12:49

سلام خسته نباشید من میخواستم
۱. برای برداشت از سایت مبلغی را دیپوزیت کنم خواستم بدونم الان میتونیم به سایت دیپوزیت کنیم چون در پاسخ به سوال یکی از دوستان گفته بودید فعلا دیپوزیت نکنید۲.بعد از این که بیتکوین رو از بلاک چین به شماره حساب سایت انتقال دادم چکار باید بکنم اون ساخت کد QR چیه ممنون

سلام وقت بخیر فعلا در این سایت دیپوزیت نکنید و رایگان فعالیت کنید

Mojj دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 22:45

من برداشت کردم و گفته ایمیل میفرسته اما هیچی نفرستاده . چقدر باید صبر کنم تا ایمیل بفرسته؟

سلام وقت بخیر این سایت حدودا چند هفته ای هست مشکل عدم پرداختی پیدا کرده است و به قرعه به بعضی از کاربران پرداخت می کند

mojtaba دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 21:22

سلام من تقریبا 1 ساعت پیش 150 هزار تومن دیپوزیت کردم به سایت اما چیزی داخل سایت نیومده و هوز نمیتونم کش اوت کنم مشکل چیه؟

سلام ممکن است 24 تا 48 ساعت زمان ببرد

amir دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 12:54

با سلام
تعداد ساتوشی ها حداقل باید چقد باشد تا بتوان پول خارج کرد از سایت
برخی میگن یک بیتکویین که داشته باشی تنها میتوان پول خارج کرد ایا مطلب فوق صحت دارد ؟

Kian دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 02:36

سلام،
آقا واسه من می زنه آی پی آدرست تکراریه.
چی کار کنم؟
من تا حالا حساب نساخته بودم ک اینجور می گه

سلام با فیلتر شکن امتحان کنید

ایرج یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 20:03

ممنون از پاسختون
ولی من دیگه نمی خوام سرمایه گذاری کنم هر چی سیف کردم رو می خوام کش اوت کنم بهمین خاطر به نظر شما حداقل چقدر دیگه باید دپوزیت کنم تا بتونم کش اوت کنم؟

در حال حاضر در این سایت دپوزیت نکنید..

ایرج یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 17:22

سلام عزیز
من اکانتم رو طلایی کردم و ۲۰۰ هزار ساتوشی هم دپوزیت کردم سیف های من الان شده ۱ میلیون ۶۰۰ هزار خورده ای وقتی کش اوت می زنم همچین پیامی میده منظورش چیه داداش
you reached ROI rate , you can deposit or upgrade your acount to increase your ROI rate
من که اکانتم رو طلایی کردم دیگه بالاتر از طلایی که قابل آپگرید نیستش!
ممنون میشم راهنمایی نمایید

سلام ROI شما روی 431 هست باید حتما زیر 400 باشه تا با بتونید برداشت بزنید ممکن مبلغ واریزی تون در سایت کم بوده

سجاد یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 00:19

داداش ما برای کسب درآمد دنبال بیت کوین هستیم این یعنی صفر صفریم
بعد باید تغرییبا ۶۰۰ هزار تومن با قیمت الان بیت کوین واریز کنیم که کمترین مقدار ممکن هستش سایتی میتونید پیشنهاد کنید که بدون واریز و رایگان بشه ازش برداشت کرد

سلام به غیر سایت بیتکوماین و بیتکوفارم مابقی سایت های که معرفی کردیم برداشت ها از آن ها رایگان است

سجاد شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 18:07

سلام الان همه سایت باید داخلش واریز کنی بعد برداشت ما که از هیچ جا نمی تونیم بیت کوین دربیاریم چجوری تو یه سایت واریز کنیم لطفا اگه میشه زود تر راهنمایی کنید

سلام میتونید وارد این کانال بشید و از ادمین بیت کوین خریداری کنید
کانال تلگرامی
coindigital@

ایرج شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 14:42

سلام
امروز من ۸۰۰ هزار کش اوت زدم میگه ایمیل تایید ارسال شده ولی نه ایمیلی اومده و نه چیزی به حساب بلاچین اضافه شده
آخرین واریزی این سایت کی بوده؟
ممنون

سلام اخرین واریزی ها در قسمت paymentقابل مشاهده است

ریاض شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:47

سلام.امروز اصلا سایت باز نمی شه . وقتی ورود رو می زنم می نویسه نام کاربری یافت نشد.خواستم بدونم واسه شما هم امروز اینجوری شده. نکنه اسکم شده؟

سلام این مشکل قطعی بارها اتفاق افتاده..و بعد از چند ساعت به حالت قبل برگشته

poreya دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 15:49

سلام رفیق من ازش خارج کردم بیت ولی میگه برای شما ایمیل فرستادیم ولی هیچی نیمده چرا
چند ساعت بعد میاد

سلام این مشکل برای همه کاربران بوده تا به الان و باید صبر کرد

alikhojamli10 یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 06:08 http://bitcoin7.blogsky.com

سلام چطور میشه بدون اینکه دیپوزیت رو از جیب خودمون بدیم پرداخت کنیم به سایت بیتکوماین؟؟؟؟

سلام همچین چیزی ممکن نیست
مبلغی که دیپازیت میکنید باید از بیرون سایت واریز کنید به داخل سایت

ریاض پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 23:50

منم همین کارو کردم .فقط،یه بار .برداشت کردم.ولی دیگه این معدنچی برنز رو ندیدم

ریاض پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 19:54

سلام.ببخشید .من الان حسابمو برنز کردم.یک معدن چی برنز یک ماهه خریدم.ولی این معندچی فقط یه روز واسم کار کرد.بعدش دیگه غیرفعاله .اصلا کار نمی کنه.میشه راهنمایی کنیز

سلام باید هر روز مقداری که استخراج میکنید برداشت کنید تا ماینر ها دوباره شروع به استخراج کنند

Wahid سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 15:27

سلام . میتوانم به سایت از طریق coin pot واریز کنم؟

سلام بله موردی نداره

Mostafa شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 10:47

با عرض سلام و احنرام
ممنون بابت توضیحاتتون
یه سوال داشتم، بعد از کلیک کردن، حالا به هر تعداد، باید به میزان مشخصی برسه تا بشه برداشت کرد؟ برای برداشت قبلش باید چیزی به حساب بریزیم؟

سلام لطفا نظرات را دنبال کنید ..تمامی سوالات به طور کامل توضیح داده شده

ali پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:46

طبق گفته شما در قسمت statistics وارد شدم اما چیزی منتقل نشده
Total Deposit 0.00000000

چک کنید ببینید بیت کوینی که ارسال کردید کانفریوم خورده یانه..همچنین ادرسی که انتقال دادید رو چک کنید ممکن اشتباه شده باشه

ali چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 19:54

سلام.
من میزان 0.002 بیتکوین به سایت بیتکوماین دیپوزیت کردم و تو بلاک چین نوشت با موفقیت واریز شد اما سایت بیتکوماین رو نگاه میکنم مبلغ واریزی صفر هست.
چه زمانی بعد دیپوزیت مشخص میشه که این مبلغ به سایت واریز شده؟؟؟؟
ممنون

سلام
در قسمت پایین سایت وارد قسمت statistics بشوید
اگر مبلغی واریز شده باشه قسمت Total Deposit نمایش داده میشه

poreya سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 17:05

سلام دوست عزیز من 800 هزارتا دپوزیت کردم و اکانتمم golden هست و میزان ساتوشیم در قسمت safe 0/01 هست
ولی ROI: %0 / 400 این زو زده برام
و وقتی میخام برداشت کنم این ارور رو میدهد :
Invalid transaction! Please contact with admin!
میشه راهنماییم کنید
اگر تلگرام هم پیام بددید ممون میشم
@poriya_saki

سلام شما تا 400 برابر مبلغ واریزی تون میتونید برداشت کنید ،این موقع برداشت هست که عدد صفر تغیر میکند
سایت چند روزی هست به کاربران پرداخت نکرده و باید منتظر باشید
اگر مبلغی که سایت برای خروج به شما معرفی کرده زیر 1000 ساتوشی باشد با این ارور مواجه میشید و باید بادیدن تبلیغات و استخدام ماینر افزایش حساب بدید
تا اجازه برداشت داده بشه از رباتی که داخل وب معرفی کردیم هم میتونید برای این سایت استفاده کنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد