معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین
معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

معتبرترین راه درآمد کسب بیتکوین

نکات بسیارمهم (در امر سرمایه گذاری اینترنتی) حتما بخوانید!

سلام

با توجه به تاکیید مکرر ما در مورد ریسک سرمایه گذاری ( سود و ضرر) و انتخاب و تصمیم نهایی با خود عزیزان، اما متاسفانه شاهد چندین مورد مشکل از سمت برخی دوستان کم محبت و بی توجه بودیم.

لذا لازم دانستیم در کنار تاکیید و تکرار های متوالی در پست های سایت و سایر مکان ها(تلگرام ،فروم ها و..)،صفحه اصلی  سایت (بلوک سمت چپ) ،نظرات و گفت گو ها در شبکه های اجتماعی و ... مجددا در این پست(اول) ریسک این گونه فعالیت را در سایت های سرمایه گذاری و... یاداور باشیم.

تا شما عزیزان قبل از  فعالیت در جریان ریسک این گونه فعالیت ها باشید(خیلی از سایت ها واشخاص حاضر نیستند جهت سود و منافع خود، این ریسک را در ابتدا برای افراد مطرح کنند)!

این ریسک فقط و مختص به سایت های سرمایه گذاری نیست و هر نوع سرمایه گذاری در اینترنت (کلیکی ،روشیر،سهام و...) را نیز شامل می شود.

هرشخصی که ادعا دارد در اینترنت کار بدون ریسک با سرمایه گذاری وجود دارد کاملا از نظر بنده سخن بیهوده بیان کرده است و می توان اثبات کرد در دنیای مجازی وحتی تا جایی در دنیای حقیقی کار بدون ریسک که با سرمایه گذاری باشد، نخواهد بود.

برخی دوستان سوال دارند که چرا همیشه و جمله :

"توجه : معرفی این سایت لزوما به معنای تایید آن نیست .همچنین بدیل وجود ریسک این کار، فعالیت در هر سایت با نظر ، تصمیم ،بررسی ،اندیشه و انتخاب نهایی شما"

بارها و بارها در هر پست و کامنتی ذکر وتکرار می شود؟

خدمت این عزیزان باید عرض کنیم که دلیل اصلی این کار ،اگاهی دادن به دوستان تازه کار و حتی کسانی که قبلا فعالیت داشتن، بوده است تا قبل فعالیت،در جریان ریسک کار باشند.و خدایی ناکرده شاهد مشکلات وضرر های احتمالی نباشیم!

دوستان توجه کنند و در جریان باشند که سرمایه گذاری های زود بازده وپر سود خارج از اینترنت هم دارای ریسک دارد ،اینجا که اینترنت و مجازی و جای خود دارد.

برای همین قبل از سرمایه گذاری در هر سایتی چه سایت سرمایه گذاری ،چه سایت های کلیکی ایرانی و خارجی و ... اگاهی داشته باشید که سرمایه شما ممکن است به سود و هم خدایی ناکرده به ضرر ختم شود.

در واقع سرمایه گذاری زود بازده و سود بالا به همان نسبت ریسک بالایی خواهد داشت.

لذا پیشنهاد می کنیم :

- اگر یقین و حتی احتمال می دهید در اینکار موفق نیستید و منجر به شکست خواهد بود ،ابدا و اکیدا وارد این گونه درامدزایی نشوید.

- از اوردن سرمایه هایی که برای وام ،قرض و خرج زندگی و به طور کلی سرمایه ای که نیاز روز شما می باشد اکیدا خودداری بفرمایید.

- از این کار انتظار بالا نداشته باشید چرا که به عنوان شغل دوم  مناسب است.

- قبل از فعالیت در هر سایتی در نظر داشته باشید سرمایه متعلق به شماست نه شخص دیگری! برای همین تصمیم و انتخاب نهایی باید با سرمایه گذار(شما) باشد.

- ما اگر کمکی و به قول برخی دوستان پیشنهاد می دهیم ،پیشنهادات ما صرفا برای جلوگیری از ضرر بوده و براساس تجارب قبلی است که همیشه ممکن نیست این پیشنهادات راه گشا باشد،لذا مجددا تاکیید داریم تصمیم و بررسی نهایی با شما است.

** برخی متاسفانه علت بازگشت و عودت کمیسیون یا حتی قرار دادن برداشت ها و دریافتی از سایت ها را نشانه ترغیب و تشویق کاربران به سرمایه گذاری می دانند، و اسناد برداشتی را کذب می خوانند، که این موارد کاملا برخلاف عقیده این عزیران است.

خدمت این عزیزان باید عرض کنیم که اگر این گونه بود ما هیچ گاه این پست را ایجاد نکرده و در پست های مختلف سایت و ... تاکیید نمی کردیم این کار همراه با ریسک است.

از طرفی بازگشت و عودت کمیسیون به طور مثال در سایت های کلیکی برای افزایش تعداد اعضا و سریعتر و زودتر رسیدن به برداشت است که این عمل باعث سوداوری بیشتر برای همه و کل گروه کلیکی خواهد بود.

همچنین نمایش اثبات برداشت ها صرفا برای اگهی دادن به کاربران و اطلاع از وضعیت سایت مورد نظر خواهد بود.

در مورد کذب و دروغ تصور کردن برداشت ها نیز باید عرض کنیم ،متاسفانه این بزرگواران یا اطلاعی از حساب های ارزی دیجیتال ندارند یا تشخیص مناسب برای بررسی برداشت های صحیح از ناصحیح،ما از همین جا اعلام می کنیم ،هرشخصی که تصور می کند اسناد برداشتی ما دروغین بوده، کافیست به ما اطلاع داده تا در اسرع وقت اثبات برداشت ها به صورت مستند و تصویر از حساب های ارزی و حتی سایت مورد نظر، خدمت این عزیزان ارسال شود.

مجددا تاکیید می کنیم که :

نیوزهایپ هیچ گونه ارتباطی با سایت های معرفی شده و همچنین اصرار و اجباری به فعالیت شما عزیزان در هیچ یک از سایت های معرفی شده، ندارد و نخواهد داشت و فقط صرف معرفی و آگاهی در سایت نیوزهایپ قرار داده خواهند شد.از طرفی فعالیت در این کار همراه با ریسک خواهد بود.لذا تصمیم فعالیت،سود و ضرر شما در این گونه سایت ها برعهده خود شما عزیزان خواهد بود و نیوزهایپ هیچ مسئولیتی در این مورد قبول نخواهد کرد.

توجه : انتشار اسناد برداشتی ما از سایت ها،واریز هدایا و معرفی سایت ها لزوما به معنای تایید آن ها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران در نیوزهایپ باز نشر می شود.«مجددا تاکید می کنیم که فعالیت در اینگونه سایت ها با نظر ، تصمیم ،بررسی ،اندیشه و انتخاب نهایی شما!»

در پایان عرض می کنیم اینکار دارای ریسک است اما به همان نسبت سود بالا ،زودبازده و قابل توجهی دارد اگر:

- در هر سایت و مکانی سرمایه گذاری نکنیم.

- قبل از فعالیت، حتی سایت ها بدون سرمایه گذاری، خوب دقت و بررسی کنیم که زمان و سرمایه در کجا گذاشته و صرف می شود.

-انتظار سود بالا و نجومی نداشته باشیم.

- یک شبه با اینکار نمی توان میلیونر شد.

-دنبال سود کم ومنطقی باشیم.

- سرمایه گذاری معقول و منطقی داشته باشیم.

- در زمان مناسب سرمایه گذاری کنیم و براساس زمان سرمایه را کم و زیاد کنیم.

- از سرمایه گذاری بالا بپرهیزیم.

-تصمیم و انتخاب نهایی باید توسط ما(کاربر) باشد نه صرفا براساس سخن شخص یا سایت دیگر(افراد و سایت ها صرفا یک ابزار کمکی برای تصمیم بهتر هستند).

- از انباشته کردن سرمایه در سایت ها بپر هیزیم و به موقع (سود) را برداشت بزنیم.

- به سود کم و حتی جزئی قانع باشیم و از وسوسه شدن برای سرمایه گذاری بیشتر وبالا خودداری کنیم.

و...

دوستانی که علاقه مند به فعالیت بدون ریسک مالی هستند می توانند به این قسمت مراجعه بفرمایید.

در صورت تمایل به فعالیت در سایت ها و با لینک های ما، قبل از ثبت نام،جهت اگاهی و نحوه دریافت و چگونگی بازگشت و عودت کمیسیون سایت ها به این قسمت مراجعه کرده وبندهای قوانین را لطفا و حتما با دقت مطالعه بفرمایید.

در پایان و برای چندمین عرض می کنیم که سرمایه گذاری همان طور که سود خوب وبالایی دارد به همان نسبت ریسک بالایی هم دارد،لذا سایت های معرفی شده در نیوزهایپ به معنای تایید آن ها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران در نیوزهایپ باز نشر می شود.همچنین بدیل وجود ریسک، فعالیت در هر سایت با نظر ، تصمیم ،بررسی ،اندیشه و انتخاب نهایی شما!

با ارزوی موفقیت

باا حترام

مدیریت

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 11:53

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در سایت چقدر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد